Lijstje van gister:
- All Them Witches, leuke opener, goed gitaarwerk maar kon me niet helemaal pakken
- Vaccines vanaf de Apero meegepakt, klonk erg vermakelijk maar niet anders dan de vorige keren dat ik ze gezien heb
- snel door naar Yard Act, die ik sterker vond dan op BKS met meer oud werk. De tent was wel erg leeg en dat verdienden ze niet
- Kasabian vanaf het gras zitten kijken, speelde wel echt een insane set met leuke covertjes tussendoor (u vroeg om hits? Wij geven u hits)
- even gestaan bij Dylan Gosset, leuke Country maar ik zou er geen ticket voor kopen
- eerste helft Jade meegepakt en dat was verrassend goed, leuke show, goeie dansers, zonde dat ik niet langer gebleven ben
- PUP. Muzikaal niet heel hoog niveau, maar de leukste moshpits in tijden. Jonge knul van 12 zn eerste keer laten crowd surfen en heel veel rondjes gerend in de pit, zelfs als je stond uit te puffen (thanks
@EdsjeFCB )
- Prodigy. Gekkenhuis binnen in de Barn, en achteraf gezien dat t buiten ook helemaal vol stond. Geweldig.
- eerste stukje M&S meegepakt maar blijft niet echt mijn ding. Vroeg de tent in want de kater begon al te lonken...