Best Kept Secret 2027

Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Secret field was prima. Weinig last van geluid gehad, al heb ik wel met oordoppen in geslapen. Geen last gehad van de overige campingbezoekers. Jammere was op de zaterdagochtend dat de vinylbus om acht uur iedereen wekte. Ik vond het alleen een beetje sfeerloze camping. En de prijs/pret verhouding vind ik lastig bij zulke accomodaties.

Als we in de toekomst weer het weekend gaan kiezen we waarschijnlijk voor de comfort camp of een b&b in de buurt.

Secret Fields was de Comfort Camp van de afgelopen jaren toch? Wellicht bedoel je de Easy Camp. In 2018 (2019?) hadden ze de Comfort Camp ook aan de andere kant van van de N269 opgezet. Andere jaren gewoon op een plek op de reguliere camping (waar de Easy Camp ook altijd is).

Qua geluid was het 's nachts helemaal prima, heerlijk rustig. Team oordoppen hier dus ook niets gehoord van het festivalterrein. Ook op Secret Fields worden de toiletten 's ochtends rond 7u gemotoriseerd bevoorraad/gecontroleerd. De Vinyl Bus heeft commentaar gekregen op de zaterdag blijkbaar want zondag begonnen die pas laat te draaien (wat ik persoonlijk als kortslaper wel jammer vond, de zaterdag begon namelijk heerlijk met Arooj Aftab). De soundcheck van de one vanaf 9u krijg je ook op Secret Fields goed mee.

Afstand naar de camping is iets korter dan naar de reguliere camping en je hebt een echt bed met een dekbed en een tent met voldoende (sta)ruimte. Daarbij een eigen parkeerterrein direct aan de camping zodat je niet ver hoeft te lopen met die paar spullen die je toch nog zelf mee moet nemen en de mogelijkheid van de wellness gebruik te maken.

Ik ben fan, wel het gevoel van drie dagen aaneengesloten festival maar wel met een beetje meer comfort, rustmomenten.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Wens/verwachting:

ONE afsluiters: Fontaines DC - Phoebe Bridgers - Underworld
ONE subs: Geese - Ben Howard - Angine de Poitrine
TWO afsluiters: Ijsland - Max Cooper Live 3D AV - Death Grips

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ik denk dat Mojo er veel aan zal doen om Geese op DTRH (of desnoods Pinkpop) te plaatsen en dat ze Angine de Poitrine ook willen kapen, maar we zullen zien. Zouden twee mooie namen zijn!

Ik denk dat Mojo er veel aan zal doen om Geese op DTRH (of desnoods Pinkpop) te plaatsen en dat ze Angine de Poitrine ook willen kapen, maar we zullen zien. Zouden twee mooie namen zijn!

Vrees ik ook, idem voor Fontaines. Ook een mooie headliner voor DTRH natuurlijk volgend jaar.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
Wij stonden op Secret Fields dit jaar. Vond het echt super! Heel rustig en geen geluid van andere op de camping of het festivalterrein. Ook erg dichtbij de parking. En niet heel veel verder naar de ingang van de festival dan van de normale camping.

Als de normale camping op donderdag open ging zou ik daar staan, maar nu wordt het waarschijnlijk weer Secret Fields in 2027.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Wij stonden op Secret Fields dit jaar. Vond het echt super! Heel rustig en geen geluid van andere op de camping of het festivalterrein. Ook erg dichtbij de parking. En niet heel veel verder naar de ingang van de festival dan van de normale camping.

Als de normale camping op donderdag open ging zou ik daar staan, maar nu wordt het waarschijnlijk weer Secret Fields in 2027.
Waar was Secret Fields?

Users who are viewing this thread