Werchter Parklife 2026

Best bijzonder om te lezen dat mensen hier een soort van ter verantwoording geroepen omdat ze niet warmliepen voor twee hip-hop acts. Zo heel gek is het toch niet om je te kunnen voorstellen dat er mensen zijn die 99% van alle hip-hop gewoon echt niet leuk vinden. Of ze nou Clipse, Zwangere Guy of Rapper Sjors heten.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Pommer
hokjes denken is weer vrij actief hier
Clipse is het officiele voorprogramma dat LP zelf mee neemt op de losse shows.

lijkt met dan altijd wel handig om eens te zien wat uw top act fan van is en naar luistert bv ?

ZG heeft gewoon een dijk van een show als je er voor open staat, wat vele niet waren vanaf de aankondiging
Heeft toch niks met hokjes denken te maken? Als het totaal jouw muziek niet is dan snap ik dat je er niet naar gaat kijken, ook niet als je al op het terrein bent. En dat doet niks af aan het feit of het een goede show is. Een wijn kan nog zo lekker zijn ik drink het niet want lust het niet.

En wat is er handig aan om te weten waar Linkin park naar luistert?

• Leuk
Waarderingen: draconii en Jamel
Best bijzonder om te lezen dat mensen hier een soort van ter verantwoording geroepen omdat ze niet warmliepen voor twee hip-hop acts. Zo heel gek is het toch niet om je te kunnen voorstellen dat er mensen zijn die 99% van alle hip-hop gewoon echt niet leuk vinden. Of ze nou Clipse, Zwangere Guy of Rapper Sjors heten.
Bijzonder dat jij dat ervaart als een soort van ter verantwoording geroepen worden. Ik vind hip-hop/rap/r&b/soul en aanverwanten overigens afgrijselijk, dus zou zelf ook die acts op zo'n dagevent skippen en liever een drankje doen elders op 't terrein. Maar prima als forumgenoten, die dat soort muziek wel prachtig vinden, zich afvragen waarom ik zo'n acts toch geen kans geef.

Jij proeft alleen wat je al kent dan?

Het is nu niet dat er met Clipse een zwakke naam stond. Hoogstens iets te alternatief.
Nee hoor. Maar als ik iets al meerdere malen geproefd heb (lees inluisteren) en dan nog steeds niks vind dan ga ik het live niet ook nog eens proberen.

En dan zegt helemaal niks over de kwaliteiten van Clipse (niet dat ik daar over kan oordelen).

• Leuk
Waarderingen: draconii
Bijzonder dat jij dat ervaart als een soort van ter verantwoording geroepen worden. Ik vind hip-hop/rap/r&b/soul en aanverwanten overigens afgrijselijk, dus zou zelf ook die acts op zo'n dagevent skippen en liever een drankje doen elders op 't terrein. Maar prima als forumgenoten, die dat soort muziek wel prachtig vinden, zich afvragen waarom ik zo'n acts toch geen kans geef.
Ach ja, ze mogen zich dat best afvragen ja. Maar goed, het antwoord geef je zelf al: er zijn mensen die hip-hop/rap/r&b/soul en aanverwanten afgrijselijk vinden. En dergelijke acts dus ook geen kans geven op een festival.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Ik stond links voor onder de boxen. Dsr vind ik het geluid sinds echt beroerd. Vooral bas die veel te hard stond en daardoor de zang overstemde. Ook klonk het soms alsof het uitgeblazen boxen kwam. Meer mensen last van gehad? Of stonden wij te dichtbij?

Ze gebruiken ondertussen zoveel extra van het plein dat het met dagevents echt wel aangenaam is.
Tijdens de Rock is dat helemaal anders vind ik.

Users who are viewing this thread