Werchter Parklife 2026

Wat gebeurde er? Normaal staan deze mannen bekend om hun sterke shows. Old school, pure hiphop ook. Zonder zever.
Brachten ze wel, maar viel dood. Guy bracht meer een vibe al was het niet de grootste maar dat is dan ook iemand die hier niet van de radio te slaan is.

Mensen met een pitticket: de pit wordt niet volledig geleegd na Papa Roach. Mensen met een pitticket mogen blijven staan. Zonet navraag gedaan bij de mevrouw aan de ingang rechtsvoor.

Het is één van de voorprogramma's van Linkin Park he ...Maar ik kon er ook niets mee hoor. Respectvol lekker staan drinken onder de boompjes opzij :)

Iemand een idee hoe de ‘pit’-procedure te werk gaat? Wordt iedereen na Papa Roach, uit de pit gestuurd, en voor Linkin Park enkel mensen met een bandje toegelaten, of wordt iedereen binnen de pit gecontroleerd op een bandie, en indien geen bandje, eruit gestuurd?
Leegvegen doen ze nooit. Pit wordt afgesloten tijdens of na het voorlaatste optreden en dan gaan ze met een lint door heel de pit en controleren ze het bandje van iedereen. Als je niet het juiste bandje aanhebt, wordt je eruit gestuurd. Pas als ze de volledige front stage gecontroleerd hebben, gaat de pit open voor de rest van het publiek.

Procedure kan misschien aangepast zijn, maar ik denk het niet. Laatste keer op TW Classic bij Bruce Springsteen werkte het toch zo.

Deze middag wou ik nog even mijn gsm opladen thuis (had nog 3 percent) en door een gebrek aan slaap deze nacht gewoon aan m'n computer in slaap gevallen tot nu ...

Dus tzal een andere keer toch worden. Voordeel: goed fit voor morgen LIL

• Wow
Waarderingen: JP5
Toegekomen rond 16:30-17h. Parkings waren leeg!!!! Waren nochtans heel enthousiast voor Landmvrks maar zal ze wel zien op een ander festival. Te vroeg geprogrammeerd? Hadden gewoon geen zin om vroeger te komen en we waren duidelijk de enige niet. Publiek tijdens Clipse waren gelijk zombies. Wat een contrast toen Papa Roach opkwam. DIT genre was wat aangekondigd was en niet die andere zwets. Eerste keer Papa Roach live, vond dit subliem. Nu nog een mooi slot met Linkin Park

Users who are viewing this thread