Werchter Parklife 2026

Iemand een idee hoe de ‘pit’-procedure te werk gaat? Wordt iedereen na Papa Roach, uit de pit gestuurd, en voor Linkin Park enkel mensen met een bandje toegelaten, of wordt iedereen binnen de pit gecontroleerd op een bandie, en indien geen bandje, eruit gestuurd?

Iemand een idee hoe de ‘pit’-procedure te werk gaat? Wordt iedereen na Papa Roach, uit de pit gestuurd, en voor Linkin Park enkel mensen met een bandje toegelaten, of wordt iedereen binnen de pit gecontroleerd op een bandie, en indien geen bandje, eruit gestuurd?
Ik denk leeggeveegd. Iedereen controleren is sowieso geen optie.

Naar mijn gevoel loopt er gigantisch veel volk op het terrein voor 1 podium, geen idee hoe dat straks gaat werken bij LP. Doordat de line up zo verschillend is heb je tot nu vooral ongeïnteresseerden op de wei.

I guess dat het pas bij PR duidelijk zal worden goe druk het echt is.

Naar mijn gevoel loopt er gigantisch veel volk op het terrein voor 1 podium, geen idee hoe dat straks gaat werken bij LP. Doordat de line up zo verschillend is heb je tot nu vooral ongeïnteresseerden op de wei.

I guess dat het pas bij PR duidelijk zal worden goe druk het echt is.
Dat is helaas bij die dag festivals van Werchter, voelen vaak onaangenaam druk aan.

Nu voor Clipse is het frontvak open en zitten er ongeveer 50 mensen in het frontvak, zonder overdrijven.
Ik weet dat dit men eerste bericht is hier, en ik ben echt ne postieve gast…maar Clipse is het slechtste wat ik ooit op werchter zag, en ik kom al elke editie sinds 2000…🤢

Ik weet dat dit men eerste bericht is hier, en ik ben echt ne postieve gast…maar Clipse is het slechtste wat ik ooit op werchter zag, en ik kom al elke editie sinds 2000…🤢
Wat gebeurde er? Normaal staan deze mannen bekend om hun sterke shows. Old school, pure hiphop ook. Zonder zever.

Bummer 😬

Is hip hop je ding niet of heb je eerder wel dergelijke shows gezien die je bevielen? In dit genre lees ik toch vaak positieve geluiden over de liveshows van Clipse dus benieuwd waar het mis voor je ging…

Users who are viewing this thread