Gisteren bij liveislive geweest, vooraleer ik van start ga met mijn relaas, leuke dag gehad. Het was goed georganiseerd ( behalve het podium meer later) er was veel variatie aan eten ook gezonde varianten en ze draagden echt zorg voor ons met het warme weer zoals: extra water 1 kopen 2 krijgen door hrt warme weer, de host en de artiesten vroegen telkens weer om zorg te dragen voor elkaar, veel water te drinken dus goed georganiseerd. behalve de frontstage vullen wat was dat voor een totale shaos/paniek.heb nog nooit een festival gezien waar het zo chaotisch verliep om een stage te vullen. We kwamen eraan en we kwamen te weten dat na elk optreden de frontstage volledig leeg gemaakt werd. Dit om bij elk optreden iedereen de kans te geven om vooraan te staan. Dat begrijp ik, nog nooit meegemaakt maar begrijpelijk. Maar dan zou je toch denken dat ze zo 15 a 10 minuten voor het volgende optreden start de frontstage terug opendoen toch? Neen hoor ze doen de frontstage weer open zo 1 min vooraleer het optreden start of zelfs gelijk bij Bart Peters als de host Bart Peters aankondigd en ze zegd zelf kom maar dichter, kom maar dichter , ja we willen wel maar de hekken zijn dicht. Je kan je de totale chaos wel voorstellen en dit iedere keer opnieuw

, waarom moet je zolang wachten om de frontstage terug te openen, dit wat jullie nu doen haalt het slechtste in een mens naar boven we waren precies een bende wilde beesten om maar een goed plekje te bemachtigen. Je mag dan nog securitu staan hebben die roept van niet lopen, niemand gaat daarnaar luisteren en terecht ook als het optreden elke seconde kan beginnen. Daarnaast heb ik dik 50€ extra betaalt voor aan de frontstage te mogen, dan krijg ik ineens van de presentatrice te horen iedereen welkom in de frontstage hoor kom er maar lekker bij. Juist bij Robbie Williams moeten jullie een frontstage bandje hebben . Dat vind ik oprecht echt niet kunnen. Wat met de mensen die betalen voor de frontstage en niet komen voor de Robbie Williams maar voor de belgische/ nederlandse artiesten. De tickets waren al niet goedkoop dus ja 50€ een pak geld dus zomaar die in het water valt ah ja als iedereen daar mag gaan staan.