Live is Live 2026

Na BKS besloten om nog een keer Cave te zien, lekker in mn up (het was toch niet helemaal mn vrienden "hun" ding) en dan sta je er toch met een kleine smet te kijken terwijl het natuurlijk gewoon een fantastisch optreden was (hun gemis ;)).

Is het vanuit centraal te lopen? Heb de tijd, maar las iets over afsluiting van en naar Linksoever. Of is dat alleen na show? Of toch "verstandig" trein van Centraal naar Linkeroever station pakken?

Wel leuk hoe het merk nu wat meer zichtbaar is (media uitingen), wel erg gericht op "jong" publiek. Volgend jaar wellicht een festival dag met jong talent programmeren? Je ziet het eigenlijk ieder festival doen behalve bij Live Is Live is dat uit gebleven.
Het is zeker te wandelen als je tijd hebt, zou gokken dat je er ongeveer een uur over doet.
Heel de meir af, richting schelde, daar via de voetgangerstunnel oversteken en dan op linkeroever nog een stuk wandelen.
 
Na BKS besloten om nog een keer Cave te zien, lekker in mn up (het was toch niet helemaal mn vrienden "hun" ding) en dan sta je er toch met een kleine smet te kijken terwijl het natuurlijk gewoon een fantastisch optreden was (hun gemis ;)).

Is het vanuit centraal te lopen? Heb de tijd, maar las iets over afsluiting van en naar Linksoever. Of is dat alleen na show? Of toch "verstandig" trein van Centraal naar Linkeroever station pakken?

Wel leuk hoe het merk nu wat meer zichtbaar is (media uitingen), wel erg gericht op "jong" publiek. Volgend jaar wellicht een festival dag met jong talent programmeren? Je ziet het eigenlijk ieder festival doen behalve bij Live Is Live is dat uit gebleven.
je kan met trein van Antwerpencentraal naar linkeroever en terug, met waterboot naar overkant, met gratis shuttlebus naar linkeroever, met de fiets tot vlakbij de gratis fietsenparking ah festival, je kan terug naar rechteroever via voetgangerstunnel (enkel richting 't Stad toegelaten na het concert). Veel keuze. Zie mobiliteit op de website en raadpleeg ook google maps.
 
je kan met trein van Antwerpencentraal naar linkeroever en terug, met waterboot naar overkant, met gratis shuttlebus naar linkeroever, met de fiets tot vlakbij de gratis fietsenparking ah festival, je kan terug naar rechteroever via voetgangerstunnel (enkel richting 't Stad toegelaten na het concert). Veel keuze. Zie mobiliteit op de website en raadpleeg ook google maps.
Yes had het gelezen allemaal, en fijn dat er zoveel opties zijn... Maar specifiek even checken of het wandelend "handig" is vanaf centraal.
 
Vergeet Robbie, hoe waren Cleymans en Van Geel?
No Way What GIF by Major League Soccer
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en maartenvm
Hoe was frontstage geregeld bij hoofd act? Is het op dat moment FS ticket only, of vullen ze af met "normale" tickets... Met dit weer toch wel lekker net voor show nog een drankje te halen ipv ruim uur van te voren...
 

Users who are viewing this thread

  • Chiel