Live is Live 2026

Robbie zijn crew is volop aan het opbouwen, publiek in front stage is net binnengelaten. Ziet er naar uit dat het feestje hier gewoon doorgaat.
Hoe zit het met de drukte?

Hoe dan ook, een collega die niet meer kan heeft me een ticket voor Cave morgen aangeboden. Voor de voor niets. Kijken of ik nog snel kan schakelen.
 
Hoe zit het met de drukte?

Hoe dan ook, een collega die niet meer kan heeft me een ticket voor Cave morgen aangeboden. Voor de voor niets. Kijken of ik nog snel kan schakelen.
Hier is wel wat volk maar niet heel erg druk naar festivalnormen. Ben drie kwartier voor headline show moeiteloos tot quasi vlak voor frontstage geraakt.

Lijkt hier goed georganiseerd. Het water aan de bar is vandaag 1 + 1 gratis.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666, mattman en JP5
De meeste festivalgangers komen toch voor Robbie Williams. Hoeveel bezoekers zouden er op Live is Live nu zijn? 20.000 of 30.000?
 
Wordt dat vak echt telkens volledig leeg gemaakt voor de headliner?
Ja, alle festivalbezoekers ook die met een gewoon ticket mogen tot de voorlaatste act gebruik maken van de frontstage. Na het voorlaatste optreden wordt het vak volledig leeg gemaakt en kan je enkel nog binnen met een frontstage ticket na controle.
 
  • Leuk
Waarderingen: vdb44
Mja, Robbie speelt tot die tijd, en dan zit je nog met uittocht. Ik zeg niet dat ze het moeten stopzetten, maar hoop ook dat ze geen onnodige risicos nemen
wat ik zou doen met de beperkte informatie die ik heb, is tegen robbie zeggen dat hij maar al zijn hits erdoorheen knalt in een uurtje.
 
Mja, Robbie speelt tot die tijd, en dan zit je nog met uittocht. Ik zeg niet dat ze het moeten stopzetten, maar hoop ook dat ze geen onnodige risicos nemen
Ook een veel gevaarlijkere locatie dan Werchter voor onweer vind ik. Veel meer bomen dat voor letsels kan zorgen. En Werchter heeft 2 grote hangars die mensen kunnen schutten. In Antwerpen zit ge als ratten in de val daar
 
Ook een veel gevaarlijkere locatie dan Werchter voor onweer vind ik. Veel meer bomen dat voor letsels kan zorgen. En Werchter heeft 2 grote hangars die mensen kunnen schutten. In Antwerpen zit ge als ratten in de val daar
Inderdaad, zelfs als onweer pas na het laatste concert is zit je nog met uitstroom van tienduizenden mensen naar hun auto, fiets, bus,...
 

Users who are viewing this thread