Graspop Metal Meeting 2027

Het kan, maar het zijn dus niet de duurste bands die je toevoegt. Je hoeft geen bands van het prijskaartje headliner toe te voegen. Zo’n rijtje black metal bands toevoegen zal een fractie zijn van een rijtje mainstage namen, lijkt mij.
Ik denk dat je gewoon nogal onderschat wat bands kosten, bands die 's avonds spelen op bijvoorbeeld de jupiler stage of in de marquee zijn vergelijkbaar met mainstage bands. Bands als Anthrax, Behemoth, Mastodon, Hatebreed etc zijn echt niet zo goedkoop
Tickets kunnen best duurder worden, maar het is niet zo dat ze ineens het dubbele budget van boekingen nodig gaan hebben.
Het dubbele heb ik ook nooit gezegd, ik weet niet hoe hoog de ticketprijzen nu waren rond de 340/350 ofso? en ik had het over 400 euro. dat komt niet in de buurt van een verdubbeling
 
Ik denk dat je gewoon nogal onderschat wat bands kosten, bands die 's avonds spelen op bijvoorbeeld de jupiler stage of in de marquee zijn vergelijkbaar met mainstage bands. Bands als Anthrax, Behemoth, Mastodon, Hatebreed etc zijn echt niet zo goedkoop

Het dubbele heb ik ook nooit gezegd, ik weet niet hoe hoog de ticketprijzen nu waren rond de 340/350 ofso? en ik had het over 400 euro. dat komt niet in de buurt van een verdubbeling

Ik bedoelde dan ook het budget van bands dat niet verdubbeld, maar als ze dus ook al een grotere capaciteit willen, dan heb je daar sowieso ook alweer een deel van de kosten te pakken.

Hoeveel bands kan je al boeken van die 10k a 15k extra tickets (die @imac) aanhaalde? Als het maar 10k tickets zijn, heb je al pakweg 3.5M extra omzet (wat vast niet volledig gebruikt kan worden door allerlei extra kosten).

En ik snap natuurlijk ook wel dat die grote marquee bands ook best duur zullen zijn, maar ze hebben de afgelopen jaren ook gewoon Foo Fighters, Muse en Linkin Park (?) als headliners gehad en die lijken me dan wel weer significant duurder dan de grote namen van de kleine podia. Dat formaat namen hoef je niet extra te halen, want die podia worden niet verdubbeld.
 
Ik bedoelde dan ook het budget van bands dat niet verdubbeld, maar als ze dus ook al een grotere capaciteit willen, dan heb je daar sowieso ook alweer een deel van de kosten te pakken.

Hoeveel bands kan je al boeken van die 10k a 15k extra tickets (die @imac) aanhaalde? Als het maar 10k tickets zijn, heb je al pakweg 3.5M extra omzet (wat vast niet volledig gebruikt kan worden door allerlei extra kosten).
De organisatie heeft zelf al aangegeven dat de capaciteit hetzelfde blijft, dus er gaan geen extra tickets verkocht worden.
 
De organisatie heeft zelf al aangegeven dat de capaciteit hetzelfde blijft, dus er gaan geen extra tickets verkocht worden.

Dan zijn het vooral de relatief gezien goedkopere bands die je op het affiche erbij moet krijgen. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
De organisatie heeft zelf al aangegeven dat de capaciteit hetzelfde blijft, dus er gaan geen extra tickets verkocht worden.
Dan zullen ze de volledige festivalsite toch serieus moeten aanpakken. Ik kan me niet inbeelden dat de Temple en de Altar, die nu 2 tenten naast elkaar zijn, elk 2 podia gaan krijgen. Want dan zal alle klank dooreen vloeien. En alles staat nu al propvol, dus ben ik best benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123
Dan zullen ze de volledige festivalsite toch serieus moeten aanpakken. Ik kan me niet inbeelden dat de Temple en de Altar, die nu 2 tenten naast elkaar zijn, elk 2 podia gaan krijgen. Want dan zal alle klank dooreen vloeien. En alles staat nu al propvol, dus ben ik best benieuwd.
Het festivalterrein groter maken zonder meer bezoekers toe te laten kan natuurlijk wel. Laten we dat maar hopen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: imac
Ik denk dat je gewoon nogal onderschat wat bands kosten, bands die 's avonds spelen op bijvoorbeeld de jupiler stage of in de marquee zijn vergelijkbaar met mainstage bands. Bands als Anthrax, Behemoth, Mastodon, Hatebreed etc zijn echt niet zo goedkoop

Het dubbele heb ik ook nooit gezegd, ik weet niet hoe hoog de ticketprijzen nu waren rond de 340/350 ofso? en ik had het over 400 euro. dat komt niet in de buurt van een verdubbeling
Heb je price inside dan? Het is toch gewoon gokken wat we hier doen? Maar goed. Weer een oeverloze discussie over het jubileum van Hellfest terwijl jullie het hier over Graspop willen hebben. ( En Piebe gaat terug in zijn mand)
 
Heb je price inside dan? Het is toch gewoon gokken wat we hier doen? Maar goed. Weer een oeverloze discussie over het jubileum van Hellfest terwijl jullie het hier over Graspop willen hebben. ( En Piebe gaat terug in zijn mand)
Wait Samson GIF by Studio 100
 

Users who are viewing this thread