Rock Werchter 2026

IMG_4356.jpeg

Sommigen komen toch liever gewoon op een Ticketswapje binnen. Dan maar te veel betalen… 😬
 
Laatst bewerkt:
Nog 5 dagen tot het beste weekend van het jaar, we kijken er echt heel erg naar uit!

Paar vraagjes:
-We hebben een MySpace voor 6 personen. Een aantal mensen zal later aankomen. Kunnen we dan naar de ingang gaan om ze binnen te laten of moeten we echt allemaal samen aankomen?
-Bijkomende vraag: we hebben 1 'plaats' over want we zijn met 5 personen, is er een mogelijkheid om die 6e plaats te verkopen aan een andere groep die nog een extra persoon willen laten slapen op hun plek zodat ze bijvoorbeeld met 7 zijn?
-Hoe zit het met de kookfaciliteiten op The Hive Myspace? Zijn er waterkokers etc. beschikbaar?

Alvast bedankt :)
 

Users who are viewing this thread