Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog 5 dagen tot het beste weekend van het jaar, we kijken er echt heel erg naar uit!
Paar vraagjes:
-We hebben een MySpace voor 6 personen. Een aantal mensen zal later aankomen. Kunnen we dan naar de ingang gaan om ze binnen te laten of moeten we echt allemaal samen aankomen?
-Bijkomende vraag: we hebben 1 'plaats' over want we zijn met 5 personen, is er een mogelijkheid om die 6e plaats te verkopen aan een andere groep die nog een extra persoon willen laten slapen op hun plek zodat ze bijvoorbeeld met 7 zijn?
-Hoe zit het met de kookfaciliteiten op The Hive Myspace? Zijn er waterkokers etc. beschikbaar?