Ja heftige beslissing. En ook wel raar dat een weekend bezoeker dan wel mag. Ik denk dat die gevoeliger zijn voor oververhitting dan de dagkaarten bezoekers. Hoe je het draait of keert, op een festival leef je vaak ongezonder dan als je thuis bent. En je zit dan een heel weekend in de hitte ipv slechts 1 dag. En ik denk dat de "gebruikers" ook vaak niet dezelfde avond nog terug gaan rijden naar huis. Het is ook wel een signaal dat ze hun eigen publiek niet helemaal vertrouwen, ja het is best warm maar met een beetje gezonde verstand is het ook wel te doen.
Ik ga dit weekend wel weer de stream af en toe aangooien. Ik heb niks (meer) met de muziek, maar zo'n Defqon vind ik toch altijd wel geinig om te zien. Al moet ik er niet aan denken om tussen 70.000 ontblote lichamen te staan.. brr.