Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

En weer wat aanvullingen voor LotD (dat gaat echt een ontdekkingsreis worden):

Accessory (US) • bed (JP) • Ben Kidson (UK) • Bloodworm (UK) • Cherryholt (UK) • Gnarcissists (US) • Gordi (AU) • Jackson Roy (UK) • Juni Habel (NO) • Max Sloan (UK) • Michael Ian Cummings (US) • Milkweed (UK) • Mindsigh (UK) • Monde UFO (US) • My Purse (NL) • newhvn (IE) • Noonzy (BE) • Norman D. Loco (UK) • Painkiller (UK) • Paulie Swan (UK) • Rageflower (AU) • Rampressure (UK) • ShitKid (SE) • Spike Fuck (AU)• studio20 (UK) • sundayclub (CA) • Telekura (IE) • The Slow Country (UK) • Twenty One Children (ZA) • Villagerrr (US) • Wyatt (UK) • Yoo Doo Right (CA)
Ken er gewoon vijf, hoppa!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai en Lion
Dagtickets voor Defqon voor de vrijdag en zaterdag worden geannuleerd, slechts mensen met een weekendticket krijgen toegang. Dit in verband met de warmte en veiligheid bezoekers.
 
  • Wow
Waarderingen: B0G5
Dagtickets voor Defqon voor de vrijdag en zaterdag worden geannuleerd, slechts mensen met een weekendticket krijgen toegang. Dit in verband met de warmte en veiligheid bezoekers.
Helemaal géén interesse in Defqon maar dit lijkt me totaal NOT DONE vlak voor de start terwijl dit er al een week zit aan te komen.
En enkele uren eerder met onderstaande naar buiten komen: :rolleyes:
https://www.omroepflevoland.nl/nieu...zoals-defqon.1-doorgaan-tijdens-extreme-hitte
 
Laatst bewerkt:
Ja heftige beslissing. En ook wel raar dat een weekend bezoeker dan wel mag. Ik denk dat die gevoeliger zijn voor oververhitting dan de dagkaarten bezoekers. Hoe je het draait of keert, op een festival leef je vaak ongezonder dan als je thuis bent. En je zit dan een heel weekend in de hitte ipv slechts 1 dag. En ik denk dat de "gebruikers" ook vaak niet dezelfde avond nog terug gaan rijden naar huis. Het is ook wel een signaal dat ze hun eigen publiek niet helemaal vertrouwen, ja het is best warm maar met een beetje gezonde verstand is het ook wel te doen.

Ik ga dit weekend wel weer de stream af en toe aangooien. Ik heb niks (meer) met de muziek, maar zo'n Defqon vind ik toch altijd wel geinig om te zien. Al moet ik er niet aan denken om tussen 70.000 ontblote lichamen te staan.. brr.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo en B0G5

Users who are viewing this thread