Dat is top want dan maak ik me niet druk om nog bij Twigs en Obel binnen te geraken.Ik ben niet echt een voetbalkijker maar de kans is inmiddels vrij groot dat België vrijdag 3 juli om 20u een wedstrijd speelt. Als Egypte Iran verslaat en België niet verliest van Nieuw-Zeeland is dat volgens mij het geval.
Dat zou dan tijdens het blokje Twigs/Capaldi/Obel zijn...


