ES Primavera Sound Festivals 2027

Pommelien en wie nog?
Onder meer Aldous Harding, Hayley Williams, Good Flying Birds, Wolf Alice (die laatste hadden ze wel vorig jaar), Nick Cave, Curtis Harding, De La Soul, Blood Incantation, Jack White, Genesis Owusu en Tim Reaper.

Daarvan had het gros toch ook mooi op Primavera gestaan.

Pommelien mogen ze houden. :)

Toch weinig musts. Nick Cave stond er al meermaals de voorbije jaren, Wolf Alice inderdaad vorig jaar, Tim Reaper in 2024. Jack White zie ik minder passen op Primavera, en relevantie van De La Soul is al helemaal ver te zoeken.

Toch weinig musts. Nick Cave stond er al meermaals de voorbije jaren, Wolf Alice inderdaad vorig jaar, Tim Reaper in 2024. Jack White zie ik minder passen op Primavera, en relevantie van De La Soul is al helemaal ver te zoeken.
Het is al ver gekomen als mensen zeggen dat Jack White minder bij Primavera past, wat destijds begonnen is als een festival voor indierock en noiserock. Met The White Stripes heeft hij er al in 2003 en 2007 gestaan.

Blijven er nog zes over van mijn beperkte lijstje. :)

Users who are viewing this thread