Graspop Metal Meeting 2026

Gouden tip! Na 1 week ticketswap, binnen de 1 minuut eentje via Ticketmaster! 🧔
als ze daar niet met zo'n belachelijke loting werken zal dat idd veel sneller als je het wat in het oog het. Zeker richting de dag zelf zal dat nog wel wat makkelijker worden normaal.

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
De afgelopen week is ook echt enorm snel gegaan. Tot aan die signing sessions had ik eigenlijk nog niet door hoe dichtbij het al is, en dan is het ineens nog maar een dagje…

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MandyRose en CedricH
Als ik bij WCAR weg ga 2 nummers voor het einde moet dat te doen zijnšŸ‘€

Ik ga er vanuit dat Breath en The Diary of Jane wel ergens aan het einde zitten? Dat zijn toch m'n 28e en 30e meest beluisterde nummers all time op Spotify, als ik die zou missen sla ik mezelf wel echt voor m'n kop
Nu we het er toch over hebben, was even aan het fantaseren over m'n ideale setlist (in willekeurige volgorde, ik denk zo'n 13 a 14 nummers):

1. Without You
2. Dance With The Devil
3. Evil Angel
4. Blood
5. Red Cold River
6. Angels Fall
7. Polyamorous
8. Tourniquet
9. Follow
10. Awaken
11. Waiting On The Sky To Change
12. I Will Not Bow
13. Breath
14. The Diary Of Jane

Bonustracks: Until The End en Failure

Benieuwd hoeveel er hiervan uiteindelijk in zittenšŸ˜

Ik geraak er maar niet uit, uit Foreigner/Kanonenfieber! Foreigner is waarschijnlijk een once in a life time kans om ze te zien, maar beng geen mega fan. Wil vooral dat ene nummer op het einde meemaken. Maar dat stuk juist overlapt met Kanonenfieber, die ik in de marquee graag een volledig optreden wil meemaken. Kanonenfieber ook nog nooit gezien, maar daar krijg ik nog wel eens de kans toe

Edit: ik zie dat mijn g niet was doorgekomen en er dus stond EEN megafan ipv geen megafan. @jonasvh

Laatst bewerkt:
Ik geraak er maar niet uit, uit Foreigner/Kanonenfieber! Foreigner is waarschijnlijk een once in a life time kans om ze te zien, maar beng een mega fan. Wil vooral dat ene nummer op het einde meemaken. Maar dat stuk juist overlapt met Kanonenfieber, die ik in de marquee graag een volledig optreden wil meemaken. Kanonenfieber ook nog nooit gezien, maar daar krijg ik nog wel eens de kans toe
Foreigner een once in a lifetime? Ze stonden er in 2016, 2022 en dit jaar.
Vanaf dit jaar met een nieuwe frontman, dus die zie ik wel nog eens de grote plas oversteken.

Maargoed, bij mij wint Foreigner ook gewoon van Kanonenfieber. Ben redelijk fan van ze, en benieuwd naar de nieuwe zanger.

Mijn dilemma WCAR > BB is ook weer iets kleiner geworden. Heb even aan Chat gevraagd wat de 1e track is uit de setlist van BB, en die staat nog niet in mijn (pak hem beet) top 10 favoriete nummers van ze, dus als ik die mis is het relatief minder erg. Heb ik tijdens m'n sprint misschien zelfs nog gelegenheid om snel bier te halen šŸ˜…
Een sprint is pas een sprint als je gaat plassen en bier halen ook :D

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ik geraak er maar niet uit, uit Foreigner/Kanonenfieber! Foreigner is waarschijnlijk een once in a life time kans om ze te zien, maar beng een mega fan. Wil vooral dat ene nummer op het einde meemaken. Maar dat stuk juist overlapt met Kanonenfieber, die ik in de marquee graag een volledig optreden wil meemaken. Kanonenfieber ook nog nooit gezien, maar daar krijg ik nog wel eens de kans toe
Vanaf dit jaar met een nieuwe frontman, dus die zie ik wel nog eens de grote plas oversteken.

Maargoed, bij mij wint Foreigner ook gewoon van Kanonenfieber. Ben redelijk fan van ze, en benieuwd naar de nieuwe zanger.
Ben er ook nog niet uit, voor nu zeg ik Kanonenfieber, maar als Foreigner me echt pakt blijf ik wellicht nog wel staan.
Al sta ik daar dan wel een beetje voor lul met m'n Kanonenfieber shirt.. šŸ˜…

@Koekdoos heeft er wellicht een methode voor.

Maar gezien hun leeftijden verwacht ik ze niet snel opnieuw op tour. 100 euro wil ik er niet aan uit geven en meestal als ze touren allemaal rare plekken (zondag bv nog Zitadelle in Mainz)

Lees ook even mijn edit in de originele post

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

Users who are viewing this thread