Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verzameltopic Overige Internationale Festivals 2027
Ja niet normaal! Een van de beste Prog line-ups die ik ooit heb gezien. Maar ze hebben daar altijd wel insane line-ups. Maar goed, met de totale som die dit geintje me zou gaan kosten, zal het elk jaar weer niet verder komen dan er verlangend naar staren en nooit ook maar in de buurt komen van een plan om het zelf eens te beleven.
Ik zou het trouwens heel erg vet vinden als Asia en Kansas nog eens naar Nederland zouden komen. Voor Asia was dat in 2011 voor het laatst en Kansas in 2014.
Ik zou het trouwens heel erg vet vinden als Asia en Kansas nog eens naar Nederland zouden komen. Voor Asia was dat in 2011 voor het laatst en Kansas in 2014.
Nog steeds zonde dat die show in Carré van Kansas in 2022 werd geannuleerd.
Verder ook eens met je dat het ieder jaar als een huis staat. Scheelt dat ik van m'n leven niet op een cruiseschip wil zitten, dus die keuze is best makkelijk verder