Rock Werchter 2026

Ik gok toch nog steeds op Channel Zero:
- latere aankondiging omdat er nog tickets voor Antwerpen moeten verkocht worden
- afscheidstour
- net zoals op donderdag dan een zware gitaren-groep die Klub C afsluit
- past ook in de denkwijze die hier al geopperd werd van 'kleinere' afsluitende Klub C-acts omdat er tijdens een populaire headliner dient gespeeld te worden

Ben ook benieuwd of ze The xx dan meteen ook een kwartier verlaten zodat ze ook tot 1.00 uur spelen en er zo een kwartier extra voor een andere groep vrijkomt.

• Leuk
Waarderingen: Neeltje
Maar wel een Belgische band?
Black Box Revelation nieuwe single, J Bernardt straks bij StuBru. Kan gerust een van beide zijn dan als het Belgisch getint zou zijn. Als we het « snel » gaan weten zoals Jimmy zei, lijkt me J Bernardt een binnenkopper te zijn.

Mis dan wel wat de oemf als ze die nog 3 weken voor het festival alleen gaan aankondigen, maar dat is persoonlijke smaak.

Vermoed J. Bernardt niet met net een AB in verkoop waarbij er geen garantie is op snel uitverkopen. Dus zou onlogisch zijn. Plaat pas voor over enkele maanden, zo blijkt uit interview net op StuBru.

Black Box kan wel, als vrienden van het festival.

Ik gok toch nog steeds op Channel Zero:
- latere aankondiging omdat er nog tickets voor Antwerpen moeten verkocht worden
- afscheidstour
- net zoals op donderdag dan een zware gitaren-groep die Klub C afsluit
- past ook in de denkwijze die hier al geopperd werd van 'kleinere' afsluitende Klub C-acts omdat er tijdens een populaire headliner dient gespeeld te worden

Ben ook benieuwd of ze The xx dan meteen ook een kwartier verlaten zodat ze ook tot 1.00 uur spelen en er zo een kwartier extra voor een andere groep vrijkomt.
Channel Zero zou onlogisch zijn. Staan deze zomer gratis op de Oude Markt in Leuven + op meerdere niet-uitverkochte festivals. Waarom zou RW dan zo lang moeten wachten?

En dat van The xx/Wolf Alice is ook ijdele hoop. Dan moeten alle artiesten op de Main en Nest een kwartier opschuiven. Logistiek geen gemakkelijke oefening.

Vermoed J. Bernardt niet met net een AB in verkoop waarbij er geen garantie is op snel uitverkopen. Dus zou onlogisch zijn. Plaat pas voor over enkele maanden, zo blijkt uit interview net op StuBru.

Black Box kan wel, als vrienden van het festival.
Ja ze hebben gepord naar het antwoord op de radio en hij zei niets dus schrappen die handel!

Trouwens ook verdacht veel geluk dit jaar. Bij mijn weten nog geen enkele cancel voorlopig. Hopelijk bljift het zo, het is de organisatie immers gegund na de miserie van vorig jaar.

Season 3 Play GIF by The Simpsons

Ticket transfer zal overigens niet mogelijk zijn voor kampeertickets (toch The Hive Myspace). Combiticket wel. De persoon die de tickets gekocht heeft zal de gegevens van zijn account (mailadres en wachtwoord) moeten delen met een andere gebruiker en die zal dan moeten inloggen op de account van de koper. Screenshot niet mogelijk. Qua efficiëntie lijkt me dat toch ook geen vooruitgang...

• Wow
Waarderingen: pigital
Trouwens ook verdacht veel geluk dit jaar. Bij mijn weten nog geen enkele cancel voorlopig. Hopelijk bljift het zo, het is de organisatie immers gegund na de miserie van vorig jaar.
De laatste 10 jaar telkens 1tje uit mijn top 3 zien gaan vliegen heb ik de indruk. Dit jaar kijk ik echt enorm hard uit naar The Lumineers, Kaat Van Stralen en Ise.

Voor de ontbrekende naam misschien iets of iemand die komend weekend op BKS (zijn er nog andere festivals?) ergens verschijnt?

Ticket transfer zal overigens niet mogelijk zijn voor kampeertickets (toch The Hive Myspace). Combiticket wel. De persoon die de tickets gekocht heeft zal de gegevens van zijn account (mailadres en wachtwoord) moeten delen met een andere gebruiker en die zal dan moeten inloggen op de account van de koper. Screenshot niet mogelijk. Qua efficiëntie lijkt me dat toch ook geen vooruitgang...
De gewone hive wel, dus zal enkel myspace zijn.
Ik heb ticket al naar vriend doorgestuurd.

Oei hoe gaat dat dan zijn met MySpace tickets? Moet je dan alsnog allemaal tegelijk aankomen!? Want dat gaat bij ons niet lukken weet ik al (en dat we sws een extra nodig hebben voor onze groep van een externe....)

Oh dear, how is that going to work with MySpace tickets then? Do you still all have to arrive at the same time!? Because I already know that isn't going to work for us (and that we definitely need an extra one for our group from an external person....)
No you don’t. I arrived alone last year, my mate sent me my ticket

Users who are viewing this thread