Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Tickets waren toen ook zo'n 20-30 euro goedkoper? In dat opzicht doet het een beetje hetzelfde met de prijzen van nu, een paar tientjes goedkoper. De echte dip komt toch een paar weken vantevoren en al helemaal als het niet uitverkocht raakt. Dan moet je toch je verlies nemen i.p.v. alles kwijt zijn.

Ja het laat zich moeilijk vergelijken door het niet uitverkopen, kortere resale tijd, de iets hogere ticketprijs en de trend dat meer mensen later hun ticket kopen. Benieuwd wat er nog overblijft tot de eerste weervoorspellingen er zijn…

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily
Ja het laat zich moeilijk vergelijken door het niet uitverkopen, kortere resale tijd, de iets hogere ticketprijs en de trend dat meer mensen later hun ticket kopen. Benieuwd hoeveel wat er nog overblijft tot de eerste weervoorspellingen er zijn…
Neem het met een korreltje zout maar volgens de 30 daagse weersvoorspelling:
1781164250355.png

Mijn programma in grote lijnen, ter plekke beslissen we vaak na een luistersessie in de ochtend bij de tent waar we precies heengaan.
Begin er echt zin in te krijgen mensen!
Ik hoop dat de rij voor de ingang van het festivalterrein minder lang is dan vorig jaar. Vooral in de ochtend door het lange wachten concerten deels moeten missen (tuurlijk, moeten maar eerder van de camping vertrekken ;))

Vrijdag:
Dermot Henry, Nederlands Philarmonisch, Jacob Alon, Femme Fugazzi, Florence Road, La Nina, Mind Enterprises, Cmat, Kevin Morby, Empire of the sun, De Staat

Zaterdag:
Folk Bitch trio, Thee Sacred Souls, All them witches, Frans Kalf/Klitteband, Johnny Marr, Last dinner party, Oklou, Stay away from dante, Joy Crookes, David Byrne, The XX

Zondag:
Nachtwacht, Naaz, Harry Mack, Beirut,/Somelinez, Claw Boys Claw, Honey i am home, Matt Berninger,Loyle Carner, Panic Shack, Florence and the machine,

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ja het laat zich moeilijk vergelijken door het niet uitverkopen, kortere resale tijd, de iets hogere ticketprijs en de trend dat meer mensen later hun ticket kopen. Benieuwd wat er nog overblijft tot de eerste weervoorspellingen er zijn…

Ik verwacht niet dat de ticketprijzen echt gaan dalen dit jaar in de resale, teveel mensen azen op goedkope resale tickets dit jaar

• Leuk
  • 100
Waarderingen: mgbss en schar15
Ik denk dat als er een ticket voor 280 euro op komt, dat je die gewoon moet pakken. Zijn toch 5 tientjes die je dan hebt verdiend. Wellicht kan het goedkoper, ik heb de kaarten ook nog wel eens voor onder de 200 euro voorbij zien komen op ticketswap volgens mij. Praat ik wel over een aantal jaar terug. Kan me alleen niet herinneren of het toen was uitverkocht.

Vorig jaar waren er vele tickets die de laatste 2 weken enorm daalden tot onder de € 200. Lijkt me nu ook wel te gaan dalen door niet uitverkopen en mensen toch hun tickets kwijt willen als ze niet kunnen. Vorig jaar heb ik de maandag gekocht voor € 195,-. Al is de trend nu wel later kopen in het algemeen - dtrh niet uitverkocht, lowlands niet uitverkocht, pinkpop uiteraard ook niet. Resale prijzen zakken niet echt voor dtrh en pinkpop. Word op deze manier wel de lange waiting game - eerder toch maar kopen om te gaan of toch nog langer wachten...

Ik verwacht niet dat de ticketprijzen echt gaan dalen dit jaar in de resale, teveel mensen azen op goedkope resale tickets dit jaar
Verwacht dit ook niet. Verwacht dat weinig mensen sinds vorig jaar nog extra kaarten kopen voor eventuele vrienden die niet gaan. Dat gebeurde eerder wel, omdat het toch uitverkocht en je ze als snel (met winst) kon verkopen. Idem voor Lowlands.

Vorig jaar waren er vele tickets die de laatste 2 weken enorm daalden tot onder de € 200. Lijkt me nu ook wel te gaan dalen door niet uitverkopen en mensen toch hun tickets kwijt willen als ze niet kunnen. Vorig jaar heb ik de maandag gekocht voor € 195,-. Al is de trend nu wel later kopen in het algemeen - dtrh niet uitverkocht, lowlands niet uitverkocht, pinkpop uiteraard ook niet. Resale prijzen zakken niet echt voor dtrh en pinkpop. Word op deze manier wel de lange waiting game - eerder toch maar kopen om te gaan of toch nog langer wachten...
Minder tickets verkocht betekend ook minder tickets die doorverkocht kunnen worden ;)

Gebruik je gewoon de laagste prijs die je op moment van posten ziet? Heb het idee dat de prijs al dagen op iets meer dan 300 zit met af en toe een undercut.

Ja zo ongeveer, ik kijk 1 of 2 keer per dag en dan plaats ik de laagste prijs die ik die dag gezien heb. Ik vond het lijstje van vorig jaar wel grappig dus ik wilde het voor mezelf een beetje bijhouden, dus waarom dan niet ook hier delen dacht ik.

Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er minder tickets onder de 300 zijn de afgelopen dagen. Aangezien er toch wel flink wat kaarten op beide platformen aangeboden worden en de normale tickets nog niet uitverkocht zijn, verwacht ik eigenlijk wel dat de prijzen nog gaan dalen. Want degene die hun kaart niet kwijtraken en echt niet gaan, zouden toch iets terugwillen krijgen lijkt me. Zou leuk zijn als ik een kaartje voor bodemprijs kan pakken. En anders koop ik gewoon een ticket voor de volle prijs, so be it.

De vervelende Zwangere Guy - Mind Enterprises clash is in ieder geval goed genoeg opgelost voor mij , Zwangere staat in december in 013. :)

Nu nog bedenken wat ik met de Yousuke Yukimatsu - Mary Wallopers clash ga doen :oops:

• Wow
Waarderingen: Royke
De vervelende Zwangere Guy - Mind Enterprises clash is in ieder geval goed genoeg opgelost voor mij , Zwangere staat in december in 013. :)

Nu nog bedenken wat ik met de Yousuke Yukimatsu - Mary Wallopers clash ga doen :oops:
Ik heb daar gisteren de knoop over doorgehakt. Wij gaan mooi voor een gezellig optreden van de Mary Wallopers. Dat wordt met een big smile richting the XX om daar een beetje vooraan te staan.

• Confetti
Waarderingen: schar15

Users who are viewing this thread