Graspop Metal Meeting 2026

Jazeker, was eergisteren en gisteren net als mijn naamgenoot Michel van Girona naar Nederland aan het rijden (toegegeven, ik vanuit iets zuidelijker nog in Salou) dus had er toen geen tijd voor. Zal vanmiddag de hele clashfinder weer ff langs de up-to-datete variant van Graspop leggen.

Stiekem ben je gewoon de nieuwe coach van Ajax, of niet?

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Vraag aan de Devil's Lake gasten. Hebben jullie al mail gehad van centerparcs met de reserveringscode om in te kunnen loggen bij centerparcs?
Wij hebben het nacht register al een tijdje geleden ingevuld en in de bevestiging daarvan staat dat 2 tot 3 weken van te voren je een mail zou moeten krijgen maar die is er hier nog niet.

Deze set ziet er al helemaal anders uit dan degene in Salzburg die een paar dagen geleden werd gedeeld.
Edit: was natuurlijk ook de enige band die speelde die avond in Salzburg, terwijl het nu een 90 min festivalshow was. Dus dit is wel representatiever voor wat we op Graspop mogen verwachten.

Laatst bewerkt:
Vraag aan de Devil's Lake gasten. Hebben jullie al mail gehad van centerparcs met de reserveringscode om in te kunnen loggen bij centerparcs?
Wij hebben het nacht register al een tijdje geleden ingevuld en in de bevestiging daarvan staat dat 2 tot 3 weken van te voren je een mail zou moeten krijgen maar die is er hier nog niet.
Metal park hier, vandaag hebben we meer info gekregen

• Leuk
Waarderingen: Dwarf

Sunday's Jupiler Stage​

Bekijk bijlage 20948

The Plot In You:​

Voor fans van: Bad Omens, Dayseeker, Currents, Caskets, Imminence, Bring Me The Horizon

Bury Tomorrow:​

Voor fans van: While She Sleeps, Bleed From Within, Parkway Drive, Fit For A King, Polaris, Miss May I

Lagwagon:​

Voor fans van: No Use For A Name, Millencolin, Good Riddance, NOFX, Pennywise, Anti-Flag

Veel leuks op dat podium dit jaar, al vrees ik dat ik veel zal overslaan omwille van clashes.

The Plot in You, Lagwagon, Set It Off en Wargasm had ik anders wel graag gezien.

King 810, Kuazar en Bury Tomorrow zijn iets minder mijn ding, maar had ik wel al een kans gegeven als er niets anders speelde.

Ellende is een grote neen. Combichrist had ik wel gekeken als het niet clashte met Ankor.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Dwarf
This set looks completely different from the one in Salzburg that was shared a few days ago.
Edit: Of course, that was also the only band playing that evening in Salzburg, whereas this was a 90-minute festival show. So this is actually more representative of what we can expect at Graspop.
This is not reliable, as the setlist is marked as being incomplete. And songs are not even indicated in the right order... There is a full show video on Youtube :

The first song is clearly The mirror and the ripper again, as in Austria. And the setlist here does not even reference that.

So I believe that the Austrian setlist will be close from what we will get at Graspop. But Austria lasted for 1h50 and Graspop it will only be 1h30. :-)

Het Jupiler stage gaat mij enkel zien om iemand van de security daar een gelukkige verjaardag te gaan wensen, voor de rest van de dag is het Main stage en heel even de Marquee voor Venom.

Dag beste kijkers. Vandaag eens een kijkje genomen bij meteovista. Voor degene die wat meer afkoeling willen verwijs ik graag door naar www.meteo.be
Woensdag17 jun
s030r100-icon

12° / 24°
1 mm
wnw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Donderdag18 jun
s030r100-icon

12° / 23°
1 mm
nw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Vrijdag19 jun
s0200000-icon

13° / 25°
0,8 mm
wnw-02-icon
grade_8-icon
chevron-down-icon

Als de afbeeldingen niet zichtbaar zouden zijn (woensdag en donderdag kans op een drupje (1mm) vrijdag droog. (0,8 mm)

Users who are viewing this thread