Live is Live 2026

ik heb kaarten via edsje maar doe wel nog mee voor alle dagen (voor anderen) maar geen succes

Laatst bewerkt:
en toch al 4 festileakers met Cave-tickets, straf!
Wij zijn dan ook wel de echte fanatiekelingen of we willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ;)
Blijf nu Robbie ook maar proberen en als ik voor de anderen nog tickets win, dan zal ik het melden en krijgt iemand die van me.

Wij zijn dan ook wel de echte fanatiekelingen of we willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ;)
Blijf nu Robbie ook maar proberen en als ik voor de anderen nog tickets win, dan zal ik het melden en krijgt iemand die van me.
buiten enkele nachtelijke uren steevast elk uur, elke dag meegedaan voor Cave :(

Hier ook al veel nachtwerk, tussen 3 en 5 speel ik steevast meer voor onze Nick :) swoit al super blij met Den Bruce en zijn bende. Nieuwsblad met onze Robbie ook geen succes.

En vooral: was het terrein veel groter. Kunnen we nu niet meer rond die vijver lopen dan? Was wel fijn om naar dat chille stuk daar te gaan, waar ook foodtrucks stonden.

Ze willen meer volk op een kleiner terrein. 🤔
Ik had dezelfde bedenking, het is niet echt duidelijk of de plas er bij is of niet, was vorige keer inderdaad gezellig dat je daar kon rond wandelen

Users who are viewing this thread