Live is Live 2026

0/21 heel de nacht geprobeerd voor maiden :) tzit ni mee. Weet iemand hoelang de wedstrijd is. binnen 13 minuten mag ik voor 22ste keer gaan :)

zit er een max. op van bijvoorbeeld 2 tickets voor dezelfde dag per persoon winnen?
kan nergens echt de voorwaarden vinden van de wedstrijd ofso
heb nu 2x 2 maiden tickets gewonnen krijg ik die ook echt alle 4 in de mail straks?
Damn, 't zit jou wel mee. Ik ook in de eerste 3 pogingen tickets, en ondertussen 25x niks :D

0/21 heel de nacht geprobeerd voor maiden :) tzit ni mee. Weet iemand hoelang de wedstrijd is. binnen 13 minuten mag ik voor 22ste keer gaan :)
Je kunt tussen 8 en 9 uur een keer proberen en dan tussen 9 en 10 uur een keer proberen etc. Je moet dus niet steeds een volle 60 minuten wachten.

zit er een max. op van bijvoorbeeld 2 tickets voor dezelfde dag per persoon winnen?
kan nergens echt de voorwaarden vinden van de wedstrijd ofso
heb nu 2x 2 maiden tickets gewonnen krijg ik die ook echt alle 4 in de mail straks?
2x onder hetzelfde mail adres of twee verschillende? Indien 2 verschillende zal het wel geen probleem zijn lijkt me.

Gisteren kon ik op hetzelfde apparaat met 2 verschillende e-mailadressen spelen ... nu zegt hij telkens bij het 2e adres dat ik dat uur al gespeeld heb. Speelt er nog iemand met meerdere adressen?
Oh ja ... ik zit ook al aan 0/20 :(

Gisteren kon ik op hetzelfde apparaat met 2 verschillende e-mailadressen spelen ... nu zegt hij telkens bij het 2e adres dat ik dat uur al gespeeld heb. Speelt er nog iemand met meerdere adressen?
Oh ja ... ik zit ook al aan 0/20 :(
Je hebt niet nog een telefoon/tablet ergens liggen zeker? Want dat zou wel helpen :)

2x onder hetzelfde mail adres of twee verschillende? Indien 2 verschillende zal het wel geen probleem zijn lijkt me.
Hier al 6 tickets iron maiden verschillende gezinsleden ( en 2 gekochte met 40% korting) die willen we graag verkopen ( hoeven we geen winst op te maken maar lukt blijkbaar niet via ticketswap) als we er (gratis) over hebben horen jullie t wel.

Hier al 6 tickets iron maiden verschillende gezinsleden ( en 2 gekochte met 40% korting) die willen we graag verkopen ( hoeven we geen winst op te maken maar lukt blijkbaar niet via ticketswap) als we er (gratis) over hebben horen jullie t wel.
Ik voorspel dat na 15 juni 2dehands overspoeld gaat worden met goedkope maiden tickets. Mensen die er al hadden gekocht en er nu te veel hebben, maar vooral van doorverkopers die gewoon mee doen om ze te verkopen.

Ben sinds gisteren ook bezig voor Iron Maiden, maar helaas nog geen succes. Weet ook niet of het een probleem is als je uit Nederland komt.

Ben sinds gisteren ook bezig voor Iron Maiden, maar helaas nog geen succes. Weet ook niet of het een probleem is als je uit Nederland komt.
Kans lijkt me klein, 2 jaar geleden zat ik voor het werk in China en heb toen ook gewoon mee kunnen spelen en winnen

• Leuk
Waarderingen: RS80
Voor de prijswinnaars: hebben jullie het direct geprobeerd tijdens het "wisselen" van het uur of hebben jullie ook gewoon op random tijdstippen gewonnen?

Users who are viewing this thread