Kingfishr staat op Noord, Noord heeft geen voorvak...Kingfisher absolute must see in voorvak
voor mij trouwens ook een must see die hoog op de must see lijst staat
Kingfishr staat op Noord, Noord heeft geen voorvak...Kingfisher absolute must see in voorvak
Ik ben twee jaar niet geweest, maar daarvoor had North wel degelijk een voorvak. Is dat sinds kort anders?Kingfishr staat op Noord, Noord heeft geen voorvak...
Sinds vorig jaar is er nog wel een hek zoals twee jaar geleden, maar geen poortjes meer.Ik ben twee jaar niet geweest, maar daarvoor had North wel degelijk een voorvak. Is dat sinds kort anders?
Ah!Sinds vorig jaar is er nog wel een hek zoals twee jaar geleden, maar geen poortjes meer.
I know Dennis maar lekker vooraan bij North is ook goed! Geweldige band!!Kingfishr staat op Noord, Noord heeft geen voorvak...
Ik vind dit een hele leuke vraag en heeft me ook echt aan het denken gezet!De meeste die hier zijn gaan namelijk al jaren dus jullie zijn ervaringsdeskundige (ik pas de laatste 3 edities). Wat maakt Pinkpop voor jou zo speciaal dat je elk jaar weer gaat?
Officieel niet, maar er staat wel nogsteeds dat hekwerk tussen toch? Alleen de poortjes, aan de zijkant zijn toch weggehaald?Kingfishr staat op Noord, Noord heeft geen voorvak...
Het fijne aan Pinkpop is voor mij. Pinkpop is voor iedereen, ongeacht welk muziek genre in jou straatje valt. Ben je even klaar met de Metal, loop je ergens anders heen. Dit maakt het ideaal voor het een beetje zwevende type mens (daar bedoel ik dan mee, de mensen die wel uit elk genre iets leuk vinden) dat bedoel ik absoluut niet negatief, want ik ben er ook zo eentje die alles wel leuk vind. En gewoon genieten kan van een goed stukje muziek.Ik ben de dagen af aan het tellen. Zelfs kijkend naar mijn familie is dit een belangrijke editie. Mijn tante (omdat de line-up naar haar smaak is) en mijn moeder (omdat mijn tante gaat) gaan voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Pinkpop. Zeker als ik kijk naar de bezoekersaantallen die hier voorspeld worden, is dit qua gastbeleving een extreem belangrijke editie kijkend naar de toekomst van Pinkpop. Mijn vriendin is al overgehaald door Pinkpop. Nu kijken of Pinkpop dat bij mijn tante en moeder ook weer kan.
De meeste die hier zijn gaan namelijk al jaren dus jullie zijn ervaringsdeskundige (ik pas de laatste 3 edities). Wat maakt Pinkpop voor jou zo speciaal dat je elk jaar weer gaat?
Puur het gevoel eigenlijk! De sfeer die er over het algemeen heerst, heb ik nergens anders meegemaakt..Ik ben de dagen af aan het tellen. Zelfs kijkend naar mijn familie is dit een belangrijke editie. Mijn tante (omdat de line-up naar haar smaak is) en mijn moeder (omdat mijn tante gaat) gaan voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Pinkpop. Zeker als ik kijk naar de bezoekersaantallen die hier voorspeld worden, is dit qua gastbeleving een extreem belangrijke editie kijkend naar de toekomst van Pinkpop. Mijn vriendin is al overgehaald door Pinkpop. Nu kijken of Pinkpop dat bij mijn tante en moeder ook weer kan.
De meeste die hier zijn gaan namelijk al jaren dus jullie zijn ervaringsdeskundige (ik pas de laatste 3 edities). Wat maakt Pinkpop voor jou zo speciaal dat je elk jaar weer gaat?
Pinkpop voelt als thuiskomen. Elke keer als ik dat bandje om krijg en het terrein oploop gaat er een rilling van emotie door me heen en dat heb ik bij geen enkel ander festival. Heerlijke muziek en niet teveel poespas eromheen. Fantastische mensen en er hangt gewoon een goede vibe!!Ik ben de dagen af aan het tellen. Zelfs kijkend naar mijn familie is dit een belangrijke editie. Mijn tante (omdat de line-up naar haar smaak is) en mijn moeder (omdat mijn tante gaat) gaan voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Pinkpop. Zeker als ik kijk naar de bezoekersaantallen die hier voorspeld worden, is dit qua gastbeleving een extreem belangrijke editie kijkend naar de toekomst van Pinkpop. Mijn vriendin is al overgehaald door Pinkpop. Nu kijken of Pinkpop dat bij mijn tante en moeder ook weer kan.
Precies dat helemaal mee eens heb ik ook.Pinkpop voelt als thuiskomen. Elke keer als ik dat bandje om krijg en het terrein oploop gaat er een rilling van emotie door me heen en dat heb ik bij geen enkel ander festival. Heerlijke muziek en niet teveel poespas eromheen. Fantastische mensen en er hangt gewoon een goede vibe!!
Die is sowieso ingewikkelder zonder autoIk vermoed dat de vraag ook over de terugreis zal zijn. Dus na The Cure. Die kan wat ingewikkelder zijn.
leuke vraag! Pinkpop is voor mij iets wat er altijd geweest is, toen ik klein was keken we het op TV, elke keer als we naar Heerlen reden keken we naar Snow world en fantaseerde ik over oud genoeg zijn om zelf te gaan. Ondanks dat ik 15min van mega land woon, duurde het langer dan verwacht voordat ik daadwerkelijk ging (pubertijd fase of zo?). Mijn eerste Pinkpop was 2012, ik was erg fan van Mumford and sons en Linkin Park. Als 18-jarige ging er echter een wereld open bij Bruce Springsteen. Tot de dag van vandaag herinner ik me dat optreden.Ik ben de dagen af aan het tellen. Zelfs kijkend naar mijn familie is dit een belangrijke editie. Mijn tante (omdat de line-up naar haar smaak is) en mijn moeder (omdat mijn tante gaat) gaan voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Pinkpop. Zeker als ik kijk naar de bezoekersaantallen die hier voorspeld worden, is dit qua gastbeleving een extreem belangrijke editie kijkend naar de toekomst van Pinkpop. Mijn vriendin is al overgehaald door Pinkpop. Nu kijken of Pinkpop dat bij mijn tante en moeder ook weer kan.
Uitstekende gelegenheid voor mijn eerste reactie sinds op 19 augustus 2019 lid te zijn gewordenIk ben de dagen af aan het tellen. Zelfs kijkend naar mijn familie is dit een belangrijke editie. Mijn tante (omdat de line-up naar haar smaak is) en mijn moeder (omdat mijn tante gaat) gaan voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Pinkpop. Zeker als ik kijk naar de bezoekersaantallen die hier voorspeld worden, is dit qua gastbeleving een extreem belangrijke editie kijkend naar de toekomst van Pinkpop. Mijn vriendin is al overgehaald door Pinkpop. Nu kijken of Pinkpop dat bij mijn tante en moeder ook weer kan.
Vraagje daarover, wij zagen gisteren ook tickets aangeboden worden. Maar hoe zit dat nu dan, verkoop je deze dan door en krijgt de koper dan die QR of de verkoper?Voor de twijfelaars; soms staan er echt koopjes tussen via de resale van Ticketmaster zelf, dus geregeld even checken loont! Deze 2 heb ik net nog voor vrienden kunnen scoren die al een tijdje in dubio zaten, maar tegen deze prijs geen nee konden zeggen
Bekijk bijlage 20822
De doorverkoop van Mobile Only-tickets van Ticketmaster via TicketSwap verloopt via de officiële doorstuurfunctie van Ticketmaster, waardoor je je kaarten veilig kunt verkopen.Vraagje daarover, wij zagen gisteren ook tickets aangeboden worden. Maar hoe zit dat nu dan, verkoop je deze dan door en krijgt de koper dan die QR of de verkoper?
Afgelopen concert in de 013 had ik namelijk een ticket op mijn naam gepersonaliseerd en, een op naam van mijn zus. Deze had ik haar toe gestuurd, maar uiteindelijk bij de entree zijn ze allebei van mijn account/telefoon gescand. Dus daar zijn wel wat vragen over.