Rock Werchter 2026

McCartney is live nog geweldig. Als ze die kunnen boeken moeten ze dat doen.
100% en liever op de echte Rock Werchter dan op classic. Is gewoon een legende.

Laatst speelde hij nog bij Stephen Colbert. McCartney is gewoon nog heel goed live, zeker met full band en productie.

Durf zelfs nog wel te zeggen dat hij nog groter is dan The Cure.

• Leuk
Waarderingen: rw83 en festirock
Ja hoor, vorig jaar nog bij Linkin Park. De meeste konden zich nog enigzins beheersen maar dat was niet heel gezellig meer zeg maar. Hij stond uiteindelijk ergens anders in het voorvak uit eigen bescherming.
Nou ik wens de tandarts van degene die tegen mij aanpist echt heel veel succes. 🤪

Gelukkig zijn de meeste van ons op een festival echt juist heel leuk.

Ja hoor, vorig jaar nog bij Linkin Park. De meeste konden zich nog enigzins beheersen maar dat was niet heel gezellig meer zeg maar. Hij stond uiteindelijk ergens anders in het voorvak uit eigen bescherming.

Het is waanzin dat zoiets dus twee jaar na elkaar gebeurt. Kans is groot dat dat dezelfde guy is die er plezier in schept.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Excuses dat ik het gesprek over pissman onderbreek ;-) maar ik wilde even iets vragen over de Hive MySpace.
Weet iemand misschien hoe groot de Apollo 2 tenten zijn? Blijft er nog wel wat vloerruimte over bagage wanneer er 2 luchtbedden in liggen?
En het kookeiland, zijn daar waterkokers of moeten we iets van een fluitketel meeslepen?
Heel erg bedankt zovast!

Excuses dat ik het gesprek over pissman onderbreek ;-) maar ik wilde even iets vragen over de Hive MySpace.
Weet iemand misschien hoe groot de Apollo 2 tenten zijn? Blijft er nog wel wat vloerruimte over bagage wanneer er 2 luchtbedden in liggen?
En het kookeiland, zijn daar waterkokers of moeten we iets van een fluitketel meeslepen?
Heel erg bedankt zovast!
Op de MySpace zijn er o.a. quooker kranen. Moet je wel in comfortzone 2 voor zijn. De andere is met perculator en duurt langer.
Apollo’s zijn ook niet mega groot, maar er moet wel vloerruimte over zijn natuurlijk. Normaal is het oké.

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026

Users who are viewing this thread