Jammer! Maar ook begrijpelijk. Gelukkig ga ik ook naar DTRH, ik heb alleen wat vrienden die nu al lastig over te halen waren om mee te gaan naar BKS.... Vorig jaar na Nia Archives / Lander & Adriaan geen enkele plek vinden waar dezelfde energie is vond ik een flinke domper. Er kan me veel bekoren wat edm betreft, afhankelijk van het moment. Tim Reaper heel veel zin in, zeker als laatste act van het hele festival. Jammer dat de rest van de Jungle / DnB tijdens Nick Cave is.
Heb Lucky Done Gone en Job Jobse een paar keer gezien en die passen zich doorgaans moeiteloos aan aan het publiek. Daarom bang dat ze nu wat tragere comedown-house gaan draaien, ipv de techno/trance-vibe die ik het liefst in de nacht zou vinden. Also: wie verzint het om Job Jobse maar één uurtje te geven??
Snap dat BKS geen festival voor die stijlen is, maar je zou toch vermoedelijk een flink stuk van het publiek blij maken door in ieder geval op één plek nog een beetje tempo erin te houden. Ik ga wel een bordje met 'harder' omhoog houden bij LDG ;-)