Graspop Metal Meeting 2026

Ik baal nogal van de cancel, heb ze gelukkig recent nog gezien op Alcatraz
Alleen was het zo goed dat ik er erg naar uit keek om ze weer te zien
Ik hoop vooral dat ze niet gaan schuiven nu, het enige lichtpuntje is dat ik nu Ankor kan zien
Als ze nu nog Mantah en Ankor laten clashen dan zou ik wel flink balen

Jammer van Static-X, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet zeker weet of ik dan al op het terrein zou zijn (ga pas donderdagochtend vertrekken).

De poll:
1779173192937.png

Sporadisch wat dingen opgezet/voorbij horen komen, maar het was allemaal niet aan mij besteed. Daarnaast is er al veel te veel moois op de andere stages.

En spijtig van Static-X, vooral voor diegenen die ze vorig jaar nog niet hebben gezien op Alcatraz. Was echt wel een machtig optreden. Voor mezelf valt het wel mee, kijk ook wel uit naar Ankor. Maar Graspop mag me altijd verrassen met een nog beter alternatief natuurlijk. Weinig kans waarschijnlijk, maar ik vond de afzeggingen indertijd van Our Survival Depends On Us en van Saltatio Mortis verschrikkelijk spijtig dus mocht één van hen dat gat opvullen dan spring ik zelf ook een gat in de lucht. Maar dat zijn natuurlijk eerder respectievelijk Metaldome/Marquee en Jupiler Stage bands.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
1914 moet hun cancel van een aantal jaar terug nog inhalen. Spelen 18 juni savonds in Aken, dus zijn relatief in de buurt (1u40 rijden van Dessel).

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en saurus
1914 moet hun cancel van een aantal jaar terug nog inhalen. Spelen 18 juni savonds in Aken, dus zijn relatief in de buurt (1u40 rijden van Dessel).
Frog Leap moet ook nog goedmaken voor een paar jaar geleden. Weet dat ze ondertussen Alcatraz gespeeld hebben, maar ik wacht nog altijd op de GMM herkansing.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Lars.
Frog Leap moet ook nog goedmaken voor een paar jaar geleden. Weet dat ze ondertussen Alcatraz gespeeld hebben, maar ik wacht nog altijd op de GMM herkansing.
Zou prima zijn, 1914 ook, maar er zijn zoveel mooie namen die op Hellfest spelen en niet op GMM...zou toch een vervanger tussen moeten kunnen zitten.
Persoonlijk zou ik graag The Halo Effect, Opeth, Blood Incantation, Carach Angren of Obscura zien, hopen mag toch ;) .

Zou prima zijn, 1914 ook, maar er zijn zoveel mooie namen die op Hellfest spelen en niet op GMM...zou toch een vervanger tussen moeten kunnen zitten.
Persoonlijk zou ik graag The Halo Effect, Opeth, Blood Incantation, Carach Angren of Obscura zien, hopen mag toch ;) .
The halo effect zou top zijn :love:

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
voor de namen die nog een cancellation goed te maken hebben maar niet op de line up staan zal er wel een reden voor zijn
als ze die graag hadden gehad hadden ze er al wel gestaan, of het kwam qua planning niet uit of door andere redenen
zou die bands nu in ieder geval zeker niet meer verwachten

Users who are viewing this thread