Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Je mag zelfs gewoon 4 namen in 1x doen, want Martijn kon na 15:00 worden overgeslagen
Ja daar benk ni op voorbereid en ik ken mijn podia en thema's en line up niet van buiten, sta thuis op een papier. Laat mij even nadenken, Machine Head is om 19 h 30

@Koekdoos en @Yannick ik ben klaar om aan te kondigen. Het is gelukt

Ff wat commentaar algemeen voor iedereen. Er zit opnieuw een tribute band voor thema drank en drugs. Niet covers. Deze band was te groot om realistisch er nog bij te zetten dus daarom een tribute band geboekt en ze doen de afterparty

Ik werk vanaf nu altijd met bandfoto's. Voor het thema film werkte ik in het verleden met filmposters maar daar nu vanaf stappen. Dit is nu de eerste keer een band voor thema film die met band foto aangekondigd gaat worden. De aankondiging is er over max 10 minuten

Hello friends. Here we are with some new announcements for Hillfest UK. Are you ready Festileakers?

You better be because straight from Belgium we booked Off The Cross. They haven't been playing for a few years now and will celebrare their comeback at Hillfest

Screenshot_20260512_190803_Chrome.jpg

Next up we've got an afterparty prepared for you on the last day in the big tent with a Motley Crue tribute band flying in from the Netherlands

Screenshot_20260512_190104_Chrome.jpg

After we already announced Metallica, Anthrax, Slayer, Megadeth, Destruction and Kreator we couldn't resist it. We present you straight from Frankfurt Tankard!

Screenshot_20260512_184409_Chrome~2.jpg

And also straight from Germany Sodom!

Screenshot_20260512_184513_Chrome.jpg

That it for now. More announcements soon!

We hebben weer twee mooie complementaire namen klaarstaan om de line-up van Hush & Havoc uit te breiden in de breedte.

Ze staan doorgaans op wat grotere podia, maar moeten het bij ons doen als headliner van de kleinste stage. Dat geeft SEPTICFLESH wel de mogelijkheid hun werk voor een wat meer mainstream publiek ten gehore te brengen natuurlijk.

En voor alle metal,- en niet-metalheads die na het reguliere programma nog even een nostalgisch verzetje nodig hebben en lekker willen wegzwijmelen bij een Spice Girls medley, heb ik kunnen regelen dat mijn eerste liefde MELANIE C ook aanwezig is, die in haar eentje gewoon prima de vocals van alle vijf de originele bandleden aankan.

@Koekdoos @luluasas

Laatst bewerkt:
Twee nieuwe acts voor Baspop, dit keer niet de meest muzikale acts (al kan die tweede er wel wat van!), maar wel twee bijzondere acts op de slotdag heb je de mogelijkheid om een lezing te volgen van Maarten van Rossem en aansluitend een theatershow van Van der Laan & Woe te zien.

Bekijk bijlage 20144Bekijk bijlage 20145

@luluasas en daarna @Oasiss
He! Eindelijk duidelijk wie het thema 'daar wil je niet dood gevonden worden' heeft!

Users who are viewing this thread