Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Ik reageer morgenvroeg wel.
Wel een warme oproep om de namen ook effectief te typen.
Had de naam opgezocht en kreeg geen match.

It may sound a bit "farty" but yes. We indeed booked the big four. Normally this band was about to play a festival in Belgium from some "Koekdoos". But eventually the band changed their plans and are now playing Hillfest UK! Please welcome Megadeth! They will be playing the same stage as Slayer and Anthrax and the same day as Metallica!

Stay tuned for more bands!

Bijlagen

• Screenshot_20260430_140747_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20260430_140747_Chrome~2.jpg
    184 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
  • Metal!
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos
Dit is als aanschouwer ook misschien wel de langzaamste draft tot heden. Komt dat door het lekkere weer?

Moet zeggen dat deze langzame draft bij mij wel wat plezier wegneemt en zelfs getwijfeld heb om er mee te stoppen. Beetje tempo zou fijn zijn :)
De eerste rondes vond ik het wat frustrerender; nu gaat het wel; bijna naar 4 uur. Als dat ook niet wat schwung brengt, misschien na beurt 15 naar 2 uur?
Overigens begrijp ik ook volledig dat dit spelletje geen prioriteit heeft in het dagelijks leven, dus het is absoluut geen verwijt naar iemand.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
With Immortal, Hillfest announces it's first headliner for the aert stage. They will play a legendary set with all their classics. More bands to be announced later

Bijlagen

• Screenshot_20260430_144201_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20260430_144201_Chrome~2.jpg
    236,3 KB · Weergaven: 4
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Rustig mensen. Het is de eerste keer in WEKEN dat ik langer dan 5 h afwezig ben van dit forum. Normaal gaat het steeds vooruit bij mij. Maar vandaag is 1 mei, een feestdag in België. Ik zit nu in Engeland in een hotel met een zalig dubbel bed. En het is de eerste keer in een maand dat ik sinds mijn gekneusde ribben nog eens liggend heb kunnen slapen, met slechts een maal wakker te worden tussendoor. Daarvan is dat bed trouwens denk ik niet de oorzaak. Dat is toeval dat nu mijn ribben voldoende hersteld zijn juist

@WesleyNoH en @Yannick

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Rustig mensen. Het is de eerste keer in WEKEN dat ik langer dan 5 h afwezig ben van dit forum. Normaal gaat het steeds vooruit bij mij. Maar vandaag is 1 mei, een feestdag in België. Ik zit nu in Engeland in een hotel met een zalig dubbel bed. En het is de eerste keer in een maand dat ik sinds mijn gekneusde ribben nog eens liggend heb kunnen slapen, met slechts een maal wakker te worden tussendoor. Daarvan is dat bed trouwens denk ik niet de oorzaak. Dat is toeval dat nu mijn ribben voldoende hersteld zijn juist

@WesleyNoH en @Yannick
Het gaat ook meer om de snelheid in het algemeen en is geen persoonlijke aanval, dat je een keer een paar uur niet op het forum zit is geen probleem. Als 6 mensen achter elkaar 5 uur niet reageren is wel frustrerend.

Users who are viewing this thread