GMM Marquee Bracket

Iced Earth - Lamb Of God: 10 -0
Ik laat morele waardeoordelen hier even achterwege en baseer me puur op de optredens die ik heb meegemaakt en de muziek zelf. (Anders was het sws 0-10 voor LoG).
Maar magische momenten beleefd met Iced Earth in de Marquee. Voor mij echt (net als bv. King Diamond) de perfecte headliner voor een Marquee.
En in LoG kan ik niet komen, al paar keer geprobeerd, maar het doet me heel weinig.

Suicidal Tendencies - Death Angel: 0-5
ST een grote naam maar helemaal mijn ding niet. Eens gaan checken en dat viel me hard tegen. Ik word nu ook niet wild van Death Angel, maar zeker niets op tegen, maar vandaar dus niet de volle 10 punten.

Satyricon - Amenra: 0-10
Satyricon vind ik ook een prachtige Marquee headliner, maar Amenra is buiten categorie, dus spijtig voor Satyricon.

Biohazard - Polyphia: 8 - min 2 😜
Biohazard best wel goed, maar niet per se een 10 waard. Polyphia vind ik een verschrikking.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Iced Earth - Lamb Of God: 0-10
Suicidal Tendencies - Death Angel: 3-7
Biohazard - Polyphia: 6-4

Iced Earth - Lamb Of God: 0-10
Engnek versus een van mijn favo bands.

Suicidal Tendencies - Death Angel: 3-7
Death Angel live nog de beste van hun generatie thrash bands.

Satyricon - Amenra: 3-7
Satyricon vind ik een fantastische bands. Maar Amenra is Amenra..

Biohazard - Polyphia: 1-1
Pff. Naar beide zou ik niet toe gaan

Iced Earth - Lamb Of God: 10-0
Suicidal Tendencies - Death Angel: 10-0
Biohazard - Polyphia: 0-10

Iced Earth - Lamb Of God: 10-0
Suicidal Tendencies - Death Angel: 10-0
Biohazard - Polyphia: 0-10
Ai, ik zou deze nog wel mee willen nemen, maar in tegenstelling tot gisteren heeft deze wel degelijk gevolgen voor de uitslag.. 😬
Officieel moet er voor 0:00 gestemd zijn.
Wat vinden jullie?

Ai, ik zou deze nog wel mee willen nemen, maar in tegenstelling tot gisteren heeft deze wel degelijk gevolgen voor de uitslag.. 😬
Officieel moet er voor 0:00 gestemd zijn.
Wat vinden jullie?
Als het negatieve gevolgen heeft voor lamb of god dan zou ik zijn lijstje niet mee nemen

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
1777157053956.png

Iced Earth ondanks alle perikelen rond Schaffer toch nog wel een redelijk aantal punten.
Mocht hij die bewuste dag gewoon thuis zijn gebleven, was het mogelijk nog spannend geworden tegen LOG.

ST-DA werd nog behoorlijk spannend, ST leek twee keer op de overwinning af te stevenen, maar DA kwam telkens terug, en ging er door de punten van @Joslittel en @Dr. Hannibal op het allerlaatst zelfs nog met de overwinning vandoor!

1777157944089.png

Amenra zoals verwacht met een straatlengte, al was er blijkbaar meer liefde voor Satyricon dan de punten doen vermoeden.

Biohazard toch ook vrij afgetekend, dacht eigenlijk dat Polyphia nog wel op iets meer liefhebbers kon rekenen.

Morele winnaars: @Dr. Hannibal en @Royke !

Next:

1777158363203.png

Mastodon - Abbath:
Morbid Angel - Emperor:
Opeth - Sick Of It All:
P.O.D. - Airbourne:

Mastodon - Abbath: 6-4
Lastig kiezen, allebei goed, maar ook geen favorieten.
Dubbeltje valt toch de kant van Mastodon op.

Morbid Angel - Emperor: 0-10
No-brainer

Opeth - Sick Of It All: 10-0
No-brainer

P.O.D. - Airbourne: 0-10
No-brainer

Mastodon - Abbath: 0-10
P.O.D. - Airbourne: 0-10

Mastodon - Abbath: 10-0
P.O.D. - Airbourne: 10-0

Ik behoud het recht om mijn punten aan te passen omdat ik te veel biertjes op heb op deze zaterdagavond.

Mastodon - Abbath: 2 - 8
Mastodon kan ik maar een nummer van waarderen. Abbath vond ik vroeger tof. Heb ook mijn special edition cd van dat witte album (ik kom even niet op de naam) laten signeren door de designer van het Abbath logo. En nu ik hier toch bezig ben zal ik ineens een lesje black metal geschiedenis geven. Wisten jullie dat die a en h in het logo eigenlijk de i's zijn van Immortal? Bij deze wel. Check het maar eens na. Die designer wist mij dat toen te vertellen, dat Abbath absoluut wou dat die I zo mee in het logo verwerkt werden. Maar anyway, Abbath dus toch van wege des nostalgie aan de leiding desondanks de miserabele show op Alcatraz (kut geluid). Ik ga ze uit nostalgie vandaag ook nog een herkansing geven, vanavond in Leiden. Maar als het dezelfde sound guy als in Kortrijk is hoop ik dat hij was mixlessen heeft genomen. Mastodon ja Blood And Thunder nice nummer voor de rest niks voor mij

Morbid Angel - Emperor: 9 - 1
Morbid Angel. Emperor vind ik af en toe eens leuk maar Morbid Angel is verantwoordelijk voor Maze Of Torment en daarmee een van de meest fenomenale (death (metal)) albums ooit

Opeth - Sick Of It All: 8 - 2
Opeth. Al zo vaak live gezien. Keer op keer magisch. SOIA is een leuke pit maar Opeth verdenk ik er van tovenaars te zijn.

P.O.D. - Airbourne: 1 - 9
Allee 1 puntje voor P.O.D dan. Vroeger heel vaak geluisterd. Als ik van school kwam draaide ik steevast achter elkaar Between Angels And Insects van Papa Roach en Boom van hen. Dus voor de nostalgie toch een punt maar nu tegenwoordig vind ik ze hoeresaai. Airbourne daarentegen vind ik fenomenaal!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel
Mastodon - Abbath: 10-0
Morbid Angel - Emperor: 10-0
P.O.D. - Airbourne: 5-5

Users who are viewing this thread