Pinkpop 2026

Denk dat die leeuw ook Rowwen Heze is. Is exact dezelfde leeuw als limburgse vlag.

Verder heb ik ook weinig clashes op die van Tom Morello en Royel Otis na.

En Roxy Dekker zo laat op de main???? vind ik ook vrij schandalig
had liever natasha bedingfield later gehad inderdaad. nu zit er voor mij tussen die 2 een heel gat op de vrijdag. wordt denk pas 18u aanhaken (vriendin wil graag roxy wel zien dus moet maar mee..;p)

• 100
Waarderingen: JohndeBever
Het verplaatsen van de silent disco naar het plein bij de ingang + nieuwe doorgang + extra backstage ruimte bij het terreint klinkt ook wel goed om een wat meer ruimte te creeeren op drukke dagen.

Ik heb een aantal nare clashes maar dat kan ook aan mijn iets te brede muzieksmaak liggen haha.

Die begint meteen vrijdagmiddag al met Natasha Beddingfield vs Sleep Theory. Dat is alleen maar om 2 nummers mee te blére dus wordt waarschijnlijk Sleep Theory.

Dan Vaccines, Buffalo Traffic Jam en Kingfishr. Kingfishr wil ik volledig zien, dus die andere twee zullen beiden een half uur worden.
Teddy Swims en the Plot in You. Vermoed een half uur / 45 minuten Teddy Swims en dan snel door.

Zaterdag geen clashes, voor mij qua wat ik wil zien de minste dag. Franz Ferdinand is de eerste die hoog op mijn lijstje staat die begint pas om 17:40. Tips daarvoor zijn van harde welkom :)

Zondag Tom Morello en Royel Otis is ook wel een erg nare. Kunnen we een petitie starten om Tom Morello te wisselen met Jade? Denk dat iedereen daar gelukkiger van wordt!

• Leuk
Waarderingen: MatthijsH
Gelukkig geen grote clashes en wat een goede veranderingen op het terrein. Tweede rondje PP!!, Nieuwe food area. ZIN IN PINKPOP!!!!

Track sack staat normaal toch in de Silent Disco? Lijkt me wel een heel grote stap ineens.

Denk eerder Lex Uiting en Frans Pollux na de Ziggo Dome. Evt met Tracksack erbij?
Of Beppie die is 80 dit jaar en doet daarna theatertour 8.0 ;) ook feest

Ik zou me de zaterdag en zondag prima kunnen vermaken, de vrijdag is persoonlijk wel een heel mager beestje.

En alleen Kingfishr en Sofi Tukker had ik eerder in de tent gezet denk ik, voor de rest prima ingevuld (op het di-rect fiasco na maar dat is al te vaak besproken)

Voor mij valt het toch wat tegen...

The Beaches vs Electric callboy
Max Mcnown vs Yungblud
Di-rect vs Fat Dog

Ik had een stuk of 10 echte must sees op een gans weekend en daar moet ik er al 3 van schrappen. Zonde.

Wtf hoe kan alle grote internationale sub/noord heads maar 1 uur krijgen en Di-Rect wat al een schande is dat ze die positie krijgen ook nog meer dan 1 uur spelen. Voor de rest is het wel top!
Ja, YUNGBLUD maar 1 uurtje, ik had meer verwacht... Hetzelfde voor Halsey

De keuze voor DI-RECT op die spot en met die lengte is toch alleen goed voor hun eigen ego? Kan mij echt geen wereld voorstellen waar ook maar 1 persoon hier echt warm van wordt. Past prima om 14:00 voor een uurtje

Wat pakt de zaterdag zo toch teleurstellend uit zeg....

De trits Franz Ferdinand - Editors - The Cure op Zuid is een logische.
Maar een clash tussen Haunted Youth en Franz Ferdinand en van Soulwax met Editors én Halsey is heel vervelend. Vooral die van Haunted Youth (toch maar hopen dat BKS die nog als een vervanging gaat neerzetten).
En door die clashes is het dagprogramma tot 17.00 wel een beetje schamel geworden. Suzan en Freek op Zuid....

Jammer hoor.

Gaat druk worden dan bij Fat Dog
Ja mensen gaan niet hun dekentje weghalen om naar Fat Dog te gaan. Als je Direct wil zien had je naar de Kuip kunnen gaan en ze zijn ook op elk klein festival in Nederland zo'n beetje te zien.... Echt heel zonde

Waar ik (een beetje) van schrik:

The Cure 'slechts' 2 uur
Foo Fighters 'slechts' 2 uur
Yungblud 'slechts' 1 uur
Editors 'slechts' 1 uur

Maar de Haagse trots Di-rect wel 5 kwartier geven.

Ook ik ga op tijd richting de tent voor Fat Dog.

Over de tent gesproken (en ook omdat ik niet alleen maar wil zeiken terwijl er ook zoveel moois te concluderen is)

Hoe gaaf is het dat o.a. The Beaches, Dogstar, Tom Morello en Fat Dog in de tent geboekt zijn? Dat wordt feesten!

Ik vind het blokkenschema niet zo goed eigenlijk...
Misschien iets meer toelichten waarom mijn gevoel: vooral doordat Fat Dog 5min overlapt met YUNGBLUD... Waarom die niet 20:45-21:45 laten spelen, dus kwartiertje later? Dan heb je 19:35-20:35 YUNGBLUD, 20:45-21:45 Fat Dog & 22:00-00:00 Foo Fighters. Nu wordt het einde skippen van YUNGBLUD voor goed plekje bij Fat Dog en dan erna halfuur voor Dave eraan begint. Kon beter imo!

Users who are viewing this thread