Best Kept Secret 2026

Ik hoop dat de timetable en de laatste namen wel snel komen. Misschien het laatste zetje om mensen om mij heen over te halen om mee te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Maar was dat op zondagavond tijdens de headliner? Dit gaat niets toevoegen aan het festival….
Maar er, linksom of rechtsom, wel iets aan afdoen als ze daar ergens een scherm gaan plaatsen. Het scheelt gewoon mensen bij de muziekpodia, zeker de ontdekkingspodia en dat moet je als muziekfestival niet willen lijkt me.

Nevermind mbv, The Notwist moet er echt bij zijn op BKS dit jaar. Net in de Botanique gezien. Vierde of vijfde keer dat ik ze zag en beste van al die keren. Hoogtepunt een nummer dat erg door Steve Reich´s Music for 18 musicians geïnspireerd is (Into Another Tune). Drie keer teruggekeerd voor telkens twee bisnummers.

Laatst bewerkt:
Vorige aankondiging kwam overigens ook op vrijdag, dus mocht het niet voor morgen zijn dan misschien vrijdag nog?

In de Spotify Playlist staat nog "30 names to come." Dat lijkt me niet heel accuraat meer toch?

Waarom zou je zondagavond in godsnaam voetbal willen kijken? Het is de eerste groepswedstrijd, er wordt die wedstrijd nog helemaal niets beslist. Vanaf KO-fase snap ik dat de keuze lastiger zou worden, maar eerste groepswedstrijd? Mis je niets aan.

Waarom zou je zondagavond in godsnaam voetbal willen kijken? Het is de eerste groepswedstrijd, er wordt die wedstrijd nog helemaal niets beslist. Vanaf KO-fase snap ik dat de keuze lastiger zou worden, maar eerste groepswedstrijd? Mis je niets aan.
Kijk, ik ben een enorme muziekliefhebber maar ook voetballiefhebber. Hoe geweldig zou het zijn als je van live muziek kan genieten en met een schuin oog de wedstrijd kan volgen? Biertje in de hand. Beter wordt het leven toch niet?!

• Leuk
Waarderingen: oaleschoemert123
Ik bedoel dus niet voetbal kijken in het algemeen, ik kijk veel voetbal, en normaal kijk ik elke wedstrijd op een wk wel, maar op dit WK waarbij na de groepsronde nog 32 van de 48 ploegen overblijven, maakt de eerste groepswedstrijd heel weinig uit.
Als ik thuis zou zijn zou ik zeker kijken, maar als ik op een muziekfestival sta...

Japan is wel een heel leuk team, dus los van de spanning, die er niet is, kan het wel een leuke wedstrijd worden.

Users who are viewing this thread