Festileaks Draft XX: Thematische chaos

With Hillfest UK we are very proud to announce our second band, and the first band for our Mainstage. On the first day of the festival we will have no one less than the one and only Metallica on our festival!

Stay tuned for more folks

Bijlagen

• Untitled Project (1).png
    Untitled Project (1).png
    457,2 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Het gaat me benieuwen wat er straks nog voor me overblijft als derde headliner. Metallica was mooi geweest, maar ik heb in ieder geval een wild card in mijn mouw zitten.

• Leuk
Waarderingen: won666
Het gaat me benieuwen wat er straks nog voor me overblijft als derde headliner. Metallica was mooi geweest, maar ik heb in ieder geval een wild card in mijn mouw zitten.
Ik begin ook wel zenuwachtig te worden. Heb 2 headliners die ik eigen beide wel nodig ben met mijn huidige plan....

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik begin ook wel zenuwachtig te worden. Heb 2 headliners die ik eigen beide wel nodig ben met mijn huidige plan....
wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die is aan het stressen over headliners, heb een paar opties maar lang niet zo veel als bij andere drafts

wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die is aan het stressen over headliners, heb een paar opties maar lang niet zo veel als bij andere drafts

Mijn probleem is niet per se de headliners, maar meer dat de thema's een berg headliners hebben maar geen namen voor eronder... Het gaat echt direct van stage opener naar headliner en dan nog 1 a 2 opties ertussen.

Edit: Maar op zich net als @Oasiss wel veel flexibiliteit alsnog.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ja, ik had ChatGPT weinig gegeven om mee te werken ;)

Dit maakte me wel nieuwsgierig naar wie ChatGPT beschouwt als zijn top 10 beste deelnemers aller tijden, gebaseerd op de resultaten van de 19 voorgaande edities. Nutteloze data, maar voor wie het leuk vindt:

Dit is nu mijn echte all-time top 10 op basis van alle 19 afgeronde Festileaks-drafts (I t/m XIX), met nadruk op wins, podiumplekken en terugkerende hoge finishes. Bij een paar oudere edities zijn de complete eindtabellen publiek minder strak terug te vinden dan bij de recente drafts — vooral II, VIII en XVIII — maar winnaars en podiumspelers zijn daar wél duidelijk genoeg zichtbaar om de grote lijn goed te beoordelen. Teamdrafts V en XI tel ik voor beide teamleden mee.

1. Martijn — voor mij nu de duidelijke nummer 1: winst in XV en XIX, zilver in XII en XIII, plus extra hoge finishes in IX, XIV en XI. Niemand combineert piek en constante topnoteringen zo sterk.
  2. Yannick — wint IX en XIII, wordt tweede in VII en ook nipt tweede in XVIII, pakt daarnaast nog een hoge finish in XIV en gedeeld podium in XV. Historisch gezien misschien de beste combinatie van oud én nieuw succes.
  3. theblackmadness — wint VI en XIV, wordt derde in IX, derde in XI (teamdraft) en vierde in XIII. Minder “volume” dan Martijn/Yannick, maar qua topresultaten absoluut elite.
  4. teunajax — twee duidelijke eindzeges (VIII en XVII) en daarnaast ook tweede in XI als team en nog extra degelijke klasseringen in IX en XII. Niet altijd constant top-5, maar zijn piekniveau is te hoog om lager te zetten.
  5. Timmetje — misschien wel de meest constante subtopper ooit: derde in VI, zesde in IX, tweede in XIV, gedeeld vijfde/zesde in XV, en ook in meerdere andere drafts gewoon netjes aanwezig. Minder zeges, maar heel veel solide runs.
  6. Lion — hoge pieken: tweede in X, winnaar van XII, gedeeld tweede in XV, plus nog een top-5 in XI. Zijn topjaren zijn sterk genoeg om hem in de all-time top 10 te zetten.
  7. Oasiss — wint III en blijft daarna jarenlang relevant: al vroeg hoog in I, later weer nette finishes in VIII, XII, XIV en XV. Minder recente podiums dan sommigen onder hem, maar zijn lange staat van dienst is sterk.
  8. mattman — oude grootheid: winst in IV, tweede in VI en IX, en later nog zichtbaar in XI en XIII. Zijn piekperiode was echt heel sterk.
  9. warriorandweirdo — misschien de meest onderschatte naam in de historie: derde in IV, vierde in VI, vierde in XI (team), gedeeld vijfde in XIII, derde in XVI, en ook nog prima scores in XIV en XV. Nauwelijks een supergrote piek, maar wél veel sterke jaren.
  10. Koekdoos — vooral in de latere geschiedenis heel sterk: derde in XII, gedeeld vijfde in XIII, gedeeld tweede in XIX, plus nog degelijke finishes in XIV en oudere drafts. Voor mij nipt de top 10 in.
Net buiten de top 10:
wenteldave
(heel sterk in de vroege jaren, met topklasseringen in I, II, V en XI), RubenJS (winst in XI en sterk in XIII), Brian (podium in VII en XIX, tweede in VIII), JK79 (twee keer tweede, in XVI en XVII) en HollandiaFCB (winst in VII).

• Winning
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread