Lowlands & Pukkelpop Hurt/Heal

Hot take misschien, maar voor mijn part had Stromae er al langer mogen uit gelegen hebben. Die zijn laatste tournee / show was gewoon prima, en de reden waarom ie zeker nog bij Belgen nog goed scoort is omwille van die ene tournee 12 (!) jaar geleden..

Hot take misschien, maar voor mijn part had Stromae er al langer mogen uit gelegen hebben. Die zijn laatste tournee / show was gewoon prima, en de reden waarom ie zeker nog bij Belgen nog goed scoort is omwille van die ene tournee 12 (!) jaar geleden..
Nee joh, die show op Werchter Boutique staat daar voor mij nog boven. Heel erg jammer dat ik die nooit in het donker heb kunnen zien. Speelde Gorillaz (ook nog in deze lijst) eerlijk gezegd compleet naar huis.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Dat en LCD Soundsystem.. Steengoede band, alleen niet iets wat een weide in Kiewit zou vol krijgen. En ik denk ook dat Lowlands wel enkele andere, beter verkopende bands zou laten headlinen vooral ze aan hen zouden denken ofzo?

Dat en LCD Soundsystem.. Steengoede band, alleen niet iets wat een weide in Kiewit zou vol krijgen. En ik denk ook dat Lowlands wel enkele andere, beter verkopende bands zou laten headlinen vooral ze aan hen zouden denken ofzo?
Maar je hoeft toch niet te stemmen puur op wat nu goed zou verkopen? Niets mis mee om Stromae te kiezen juist omdat die show 12 jaar geleden fantastisch was. Zelf heb ik Stromae helaas nooit live kunnen zien.

Laatste show op LL in '22 was wel een hoogtepunt van de afgelopen 10 jaar van LL.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en davadude
Billie Eilish - 31 (-9)
Gorillaz - 74
LCD Soundsystem - 31 (+1)
Nine Inch Nails - 47
Stromae - 70
Tame Impala - 75

Billie Eilish - 30 (-1)
Gorillaz - 70 (-4)
LCD Soundsystem - 30 (-1)
Nine Inch Nails - 51 (+4)

Stromae - 70
Tame Impala - 75

Billie Eilish - 30
Gorillaz - 70
LCD Soundsystem - 20 (-10)
Nine Inch Nails - 51
Stromae - 70
Tame Impala - 75

Ik heb me al eerder positief uitgelaten over die LCD Soundsystem show 10 jaar terug maar ik vind 6e wel prima notering voor ze. NIN lijkt me helemaal niet zo’n vreemde headliner gezien hun huidige populariteit, zouden er volgend jaar prima kunnen staan toch? Eventueel met die Nine Inch Noize set als dat op Coachella zo goed werkte. Het past in ieder geval stukken beter op Lowlands dan dat LCD op Graspop zou passen, die vergelijking is echt onzinnig. Zelfs over NIN waren de meningen hier al verdeeld of die wel “metal” genoeg waren voor Graspop.

Wow, bijltjesdag. Ik kijk even niet en er zijn er nog maar 5 in.

Billie Eilish - 30
Gorillaz - 70
Nine Inch Nails - 51
Stromae - 60 (-10)
Tame Impala - 75

Users who are viewing this thread