Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nooit zoveel ingeluisterd als dit jaar. Bagger tegengekomen, maar vooral parels ontdekt: Basht., Blood Incantation, Wolf Alice, The Warning… Ontdekking van het jaar: Last Train. Ben er klaar voor!
Ik ben zeker geen fan van al wat hier staat, maar vind het best een goede headlinereditie. Grote fan van The War On Drugs, maar ik zie niet echt reden waarom ze er dit jaar moeten staan (vandaar laatste plaats). Alle andere headliners hebben een momentum (nieuwe plaat en/of comeback), dat is écht al anders geweest de laatste jaren. The XX gaat hit or miss worden, die dag had wel een overtuigende co-headliner verdiend en dan was de krititiek er niet. Lewis Capaldi is een grote naam, maar maakt geen festivalmuziek, naar mijn mening.
1. The Cure
2. Gorillaz (evengoed lastige keuze omdat ik dan zowel Matt Berninger als the Pixies grotendeels moet missen)
3. The xx
4. The War on Drugs (evengoed lastige keuze omdat ik dan zowel Tom Smith als the Prodigy moet missen)
5. Moby (ga ik niet zien vanwege de combi David Byrne - Ethel Cain)
6. 21 Pilots
7. Mumford & Sons
8. Lewis Capaldi
Conclusie: best goede (co-)headliners, maar ik ga lang niet alles zien.
Ik ga er toch vanuit dat dit nog best goed te doen moet zijn toch? Die zaterdag draait voor mij rond die twee namen. Hoogstens een minuutje of 5 vroeger weg bij Matt en snel naar voren voor Gorillaz. Kan me niet goed voorstellen hoe druk het dan zal zijn aan de main. (Pixies missen vind ik niet zo erg overigens.)
1. Gorillaz (duh)
2. Moby
3. The Cure
4. The XX
5. The War on Drugs
6. Twenty One Pilots
7. Lewis Capaldi
8. Mumford and Sons
1-2 ben ik razendenthousiast over, 3-5 pik ik graag mee, 6 geef ik nog een kans dankzij gebrek aan alternatieven, 7-8 hard op zoek naar een alternatief
Vraag me af waarom sommige mensen dat nog steeds verwachten. We kennen het blokkenschema. Beetje raar die zaterdagavond, maar zal ook wel zijn reden hebben.
1. The Cure
2. The xx
3. Gorillaz (maar wordt misschien/waarschijnlijk Pixies)
4. Moby
5. The War on Drugs
6. Lewis Capaldi (wordt Agnes Obel voor mij)
7. Mumford and Sons (wordt Blood Incantation)
8. Twenty One Pilots (wordt hopelijk iets anders, anders de Pilots vanop een afstand meepikken)
Ik ga er toch vanuit dat dit nog best goed te doen moet zijn toch? Die zaterdag draait voor mij rond die twee namen. Hoogstens een minuutje of 5 vroeger weg bij Matt en snel naar voren voor Gorillaz. Kan me niet goed voorstellen hoe druk het dan zal zijn aan de main. (Pixies missen vind ik niet zo erg overigens.)
Ja, het kan zijn dat ik zodoende ook nog een stukje Matt Berninger meepik. Het hangt er ook nog van af hoe de resterende plek in Klub C wordt ingevuld. Als dat iets leuks is blijf ik misschien aan die kant hangen. Alles bij elkaar een fikse tegenvaller dat Gorillaz en 21 Pilots zijn omgewisseld.
Dit is ook een dilemma voor mij. Ik wil eigenlijk wel een straffe plek bij Gorillaz. Overweeg zelfs Berninger te skippen (zag hem al tijdens zijn tour) en voor Halsey te gaan. Al moet mijn enthousiasme daarvoor nog wel wat aangewakkerd worden. Is dat kwartje bij iemand anders al wel gevallen??
Ik heb er in ieder geval altijd wel een hekel aan om een show die ik graag zie, Berninger in dit geval, eerder te moeten verlaten. Dat laatste deel van een set is toch altijd de climax en zorgt voor een mooie afronding van het geheel...
Vraag me af waarom sommige mensen dat nog steeds verwachten. We kennen het blokkenschema. Beetje raar die zaterdagavond, maar zal ook wel zijn reden hebben.
Nog nooit voorgevallen dat er geen alternatief is tijdens een headliner + nog nooit voorgevallen dat Barn en Klub C tegelijkertijd spelen (dat laatste kan ook praktisch qua geluid niet denk ik). Dus ik verwacht wel nog een wijziging daar.
Ja, het kan zijn dat ik zodoende ook nog een stukje Matt Berninger meepik. Het hangt er ook nog van af hoe de resterende plek in Klub C wordt ingevuld. Als dat iets leuks is blijf ik misschien aan die kant hangen. Alles bij elkaar een fikse tegenvaller dat Gorillaz en 21 Pilots zijn omgewisseld.
Enige voordeel: tegen dat het zaterdagavond is, is het ook wel fijn om eens niet tot 1u op dat terrein te moeten zijn. Al ga ik 21P nog wel een stukje kijken hoor, kijken of het toch iets wordt. Die livebeelden die in het PP topic voorbij kwamen maken we niet blij. Geen flauwe Seven Nation Army flauwekul please.