Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben het hier deels mee eens. Natuurlijk is even praten niet genoeg maar ik vind het niet kloppen dat iemand die gecanceld is nergens meer ooit mag werken..
Nu ook deze partij https://www.nu.nl/muziek/6391862/jo...n-gelredome-om-concerten-ye-te-schrappen.html. Hoop dat hij de kans krijgt zijn fantastische show zoals in LA neer te zetten inclusief voortzetting van zijn goede gedrag. Zijn uitspraken waren verschrikkelijk maar actief afstand er van doen en laten zien dat je ook in gesprek wilt gaan met de joodse gemeenschap moet ook tellen. Hij heeft gisteren ook aangegeven met de joodse gemeenschap in Londen in contact te willen komen maar dat zal dus al niet meer kunnen.
Dit inderdaad. Ik ben best voor een redemption arc. Maar hij had echt wel even wat langer mogen wachten. Het had naar mijn idee veel beter gevallen als die zich even minstens 1-2 jaar van zijn beste kant had laten zien, voordat die met een nieuw album en gigantische tour komt. En zelfs dat is eigenlijk nog heel kortdag.
Toen je kaarten kon kopen was het al logisch dat de kans klein was dat het doorging. Controverse om hem heen plus de schimmige organisator. Beetje eigen schuld.
Ye, ook bekend als Kanye West, kan in juni optreden in het GelreDome in Arnhem. Minister van Asiel en Migratie Bart van den Brink (CDA) legt de rapper die omstreden is vanwege zijn antisemitische, racistische en pro-nazistische nu geen inreisverbod op. Gisteren werd bekend dat het Verenigd...
Mauro Pawlowski (54), gitarist van dEUS, heeft de ziekte van Alzheimer. Dat vertelt hij in De Morgen. Vorig jaar kon hij niet deelnemen aan de tournee van de band vanwege gezondheidsproblemen. Kort daarna kwam de diagnose.
De Rock & Roll Hall of Fame verwelkomt een nieuwe groep legendarische artiesten, waaronder Phil Collins, Iron Maiden, Billy Idol, Wu-Tang Clan, Oasis, Sade en Joy Division/New Order. Zij worden op 14 november officieel ingehuldigd tijdens een ceremonie in Los Angeles.
Soms is dit een reden voor sommige artiesten om nog eens het podium op te gaan. Phil Collins verwacht ik van niet maar misschien dat Sade nog eens het toneel op gaat.
Ye gaat ook niet optreden in Frankrijk. De rapper meldt woensdag dat hij zelf heeft besloten om zijn show af te zeggen, nadat er veel ophef was ontstaan in het land. Eerder werd Ye de toegang tot het Verenigd Koninkrijk ontzegd.
www.nu.nl
Kwestie van tijd voordat Gelredome ook niet doorgaat zul je zeggen.