Overig Muzieknieuws

Nu ook deze partij https://www.nu.nl/muziek/6391862/jo...n-gelredome-om-concerten-ye-te-schrappen.html. Hoop dat hij de kans krijgt zijn fantastische show zoals in LA neer te zetten inclusief voortzetting van zijn goede gedrag. Zijn uitspraken waren verschrikkelijk maar actief afstand er van doen en laten zien dat je ook in gesprek wilt gaan met de joodse gemeenschap moet ook tellen. Hij heeft gisteren ook aangegeven met de joodse gemeenschap in Londen in contact te willen komen maar dat zal dus al niet meer kunnen.

En mag Ye's toch vrij recente song 'Heil Hitler' dan wel of niet op de setlist in het Gelredome?

Het komt allemaal wel heel toevallig tegelijk met het aankondigen van een albumrelease en tour. Dat voelt niet helemaal oprecht.
Dit inderdaad. Ik ben best voor een redemption arc. Maar hij had echt wel even wat langer mogen wachten. Het had naar mijn idee veel beter gevallen als die zich even minstens 1-2 jaar van zijn beste kant had laten zien, voordat die met een nieuw album en gigantische tour komt. En zelfs dat is eigenlijk nog heel kortdag.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Hoe ik Kanye zie:

moving hands speaking GIF by South Park

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Staat er niet op en zal hij ook niet doen, hij weet zelf ook dat hij dan in de problemen komt en het over en uit is
Dat is het nu al. Zou me niet verbazen als die hele Europese tour niet doorgaat. Wel sneu voor de fans die dan hun geld kwijt zijn.

Dat is het nu al. Zou me niet verbazen als die hele Europese tour niet doorgaat. Wel sneu voor de fans die dan hun geld kwijt zijn.
Toen je kaarten kon kopen was het al logisch dat de kans klein was dat het doorging. Controverse om hem heen plus de schimmige organisator. Beetje eigen schuld.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Soms is dit een reden voor sommige artiesten om nog eens het podium op te gaan. Phil Collins verwacht ik van niet maar misschien dat Sade nog eens het toneel op gaat.

Users who are viewing this thread