Paaspop 2026

Het wordt een zware tas met een complete garderobe :unsure: .

Op de website staat een chatbot die geeft dit als antwoord op de muntprijs:

Tijdens Paaspop kost een normaal biertje 1 munt. De muntprijs voor Paaspop 2026 is €3,90.

Hier de tas ook gepakt. 3,90 is wel echt bizar zeg
Tas word straks verder ingepakt. Basis heb ik er al in liggen. Vanavond nog even een feestje in de Muziekgieterij in Maastricht, als opener van het weekend en dan morgenvroeg rond half 9 die kant op!
En moet zeggen dat ik het duurder dan 3.90 had verwacht. Ik had me al voorbereid op boven de 4...

• Leuk
Waarderingen: Brian
Ik ga last minute nog twee dagen naar Paaspop 🙂

Laatste keer was 2019, ik kan mij nog herinneren dat de geootste tent dan op een gegeven moment vol was en dat je niet meer naar binnen kon. Is dit nog steeds zo?

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Brian
Ik ga last minute nog twee dagen naar Paaspop 🙂

Laatste keer was 2019, ik kan mij nog herinneren dat de geootste tent dan op een gegeven moment vol was en dat je niet meer naar binnen kon. Is dit nog steeds zo?
De Apollo is wel weer een stukje groter, dus minder snel vol. Bij de meeste acts ga je er genoeg ruimte hebben. Misschien alleen bij de meest populaire en als je 10 min voor die tijd komt dat het vol is, maar dan kun je een kwartier na aanvangstijd meestal wel.

Nog 1 nachtje slapen, zin in! Ben in de luxe positie dat ik thuis kan slapen dus wij vertrekken morgen om 14:00 en starten het weekend bij Equal Idiots🤘

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Louwers
Vanavond nog naar de Staat in Gebouw T. Morgen om 9:30 boodschappen doen en dan richting de campint!

• Leuk
Waarderingen: Royke
De Apollo is wel weer een stukje groter, dus minder snel vol. Bij de meeste acts ga je er genoeg ruimte hebben. Misschien alleen bij de meest populaire en als je 10 min voor die tijd komt dat het vol is, maar dan kun je een kwartier na aanvangstijd meestal wel.
Dat is goed te horen. Toen hadden we bij de ingang van die elektronische borden met dat de tent vol was en niet toegankelijk. Was een beetje ruk

Hoe kan het dat op ticketswap op dit moment zelfs tickets die duurder zijn dan de normale tickets (DIE NOG TE KOOP ZIJN) verkocht worden? Tickets met camping zijn origineel 279.50 incl alles.
Alle tickets op Swap in de 280 zijn verkocht. Enkel de tickets in de 290 zijn nog over?

Normaal haal ik ze altijd de dag van te voren voor de helft van de prijs 🥲😂

Hoe kan het dat op ticketswap op dit moment zelfs tickets die duurder zijn dan de normale tickets (DIE NOG TE KOOP ZIJN) verkocht worden? Tickets met camping zijn origineel 279.50 incl alles.
Alle tickets op Swap in de 280 zijn verkocht. Enkel de tickets in de 290 zijn nog over?

Ja, dat is iets wat ik nooit zal begrijpen. Maar nog belangrijker....

Het is bijna zover!

• Confetti
Waarderingen: PimSp

Ik begreep dat Paaspop tickets van ticketswap opkoopt. Weet niet of dit klopt natuurlijk.

Veel plezier op Paaspop allemaal dit weekend! Het eerste festival van 2026 :love: . Benieuwd naar jullie verslagen en ervaringen!

• Leuk
Waarderingen: Louwers en Moniek
Camping is op bezuinigd. Heb pas 1 bordje gezien van Restrooms, en dat waren gewoon wat hokjes, denk dat daar ook de douches zijn. Niet meer zo'n tenten als afgelopen jaren. En tot nu toe maar 1 gezien

Camping is op bezuinigd. Heb pas 1 bordje gezien van Restrooms, en dat waren gewoon wat hokjes, denk dat daar ook de douches zijn. Niet meer zo'n tenten als afgelopen jaren. En tot nu toe maar 1 gezien
Nou ik wilde ook net gaan tikken. Het hangt van bezuinigingen aan elkaar. Alleen douches op het centrale plein. Er staan nog wel wc’s, maar geen douches of wasbakken.

We waren hier om 11:30, geen file, geen rij, bijna vooraan op de parking…die verkoop is denk ik echt dramatisch

Users who are viewing this thread