Ik was even aan het rondkijken in de app code (met behulp van ChatGPT) en iets wat ik net bedacht over de skullies: Vorig jaar moesten we ons ticket code linken om een account aan te maken, maar deze ticket code is nu helemaal niet meer te zien op ticketmaster.
De code van de app geeft wel hints naar een integratie met ticketmaster, het zou dus wel kunnen dat ze dit nog op punt aan het zetten zijn.
Ik denk (hoop) dat het nieuwe systeem iets wordt in de zin van:
- op de GMM app kan je inloggen bij Ticketmaster
- Dan zou in theorie ook je ticket op de gmm app kunnen staan, wel handig voor het festival zelf, gewoon gmm app nodig, geen ticketmaster
- Vanuit de app zou je dan rechtstreeks kunnen linken naar je skullie account zoals vorig jaar, of nog beter, gewoon rechtstreeks in de app skullies beheren, want die hele flow om skullies aan te kopen via de app was niet echt optimaal...
Ik heb geen idee hoe dit anders aangepakt zou moeten worden, tenzij je skullies kan kopen met een account op Weezepay (provider die tot nu toe altijd de skullies deed) zonder dat er al een ticket gelinkd is, en dan op het festival zelf het ticket/bandje moeten linken met je account. Dit lijkt mij echt vragen voor problemen...