Dat festival begint ook alsmaar beter te worden+ London Calling in oktober
Dat festival begint ook alsmaar beter te worden+ London Calling in oktober
De presale is al gestart. Ik pb je linkje en code.Tomora (Chemical Brothers en Aurora) naar Amare
![]()
TOMORA — AURORA + Tom Rowlands (The Chemical Brothers)
TOMORA is een nieuw explosief duo, bestaande uit Tom Rowlands, de helft van The Chemical Brothers, en de dromerige Noorse singer-songwriter AURORA. Het tweetal werkte eerder samen op de albums No Geog…www.amare.nl
Presale start morgen om 10u
www.nme.com
Heb je voor mij ook de link? Mijn dank is grootDe presale is al gestart. Ik pb je linkje en code.
Edit; beelden van 1e live optreden zien er tof uit en een van haar vaste achtergrondzangeressen gaat mee op tour.
![]()
TOMORA make live debut as they announce 2026 UK and European tour
TOMORA – the supergroup of AURORA and The Chemical Brothers' Tom Rowlands – make their live debut in London and Manchester and announce a 2026 UK and European tourwww.nme.com
Zie presale topicHeb je voor mij ook de link? Mijn dank is groot
Wow, die setlist van hun live-debuut doet mij wel serieus een dagje Dour of een tripje naar Den Haag overwegen...Edit; beelden van 1e live optreden zien er tof uit en een van haar vaste achtergrondzangeressen gaat mee op tour.
![]()
TOMORA make live debut as they announce 2026 UK and European tour
TOMORA – the supergroup of AURORA and The Chemical Brothers' Tom Rowlands – make their live debut in London and Manchester and announce a 2026 UK and European tourwww.nme.com
Was ik ook positief door verrast! Denk dat het verrassend tof en lekker experimenteel gaat worden. Meer Aurora is altijd beterWow, die setlist van hun live-debuut doet mij wel serieus een dagje Dour of een tripje naar Den Haag overwegen...
Twee tracks van No Geography én die ene banger van Aurora's laatste plaat die ze op haar laatste tour niet eens speelde...
zoals eerder gezegd, doornroosje geeft de datum niet meer door, dus handmatig werk. er kan af en toe een ontbreken...Dit is een mooie datum
Deze is zeker leuk, zo vaak komen deze mannen niet naar ons land
Jawel, op 3 december in La Madeleine!Artemas op 7 december naar Melkweg.
Geen Belgische datum in deze tour aankondiging. Wel nog Keulen op 15 november.
De grote zaal van Trix ook uitverkocht binnen 10 minuten, had toch ook gedacht dat dat iets langer zou duren.Angine de Poitrine in Doornroosje en Vera instant uitverkocht. Doornroosje zelfs grote zaal. Niet verwacht.
Ah kak, helemaal niet aan gedacht. Hopen op extra shows of wellicht een upgrade naar SpotAngine de Poitrine in Doornroosje en Vera instant uitverkocht. Doornroosje zelfs grote zaal. Niet verwacht.
Ik zat 42 seconden na 11 uur in de wachtrij, maar nog steeds misgegrepen. WaanzinAngine de Poitrine in Doornroosje en Vera instant uitverkocht. Doornroosje zelfs grote zaal. Niet verwacht.
Heel blij mee!Stick to your guns & Deez Nuts 20 augustus Nieuwe Nor
Oei ik heb wel een kaartje maar van mijn vriendengroep had nog niemand gereageerd. Dat wordt een optreden in mijn eentje bezoeken.Ik zat 42 seconden na 11 uur in de wachtrij, maar nog steeds misgegrepen. Waanzin