Radiohead en aanverwante projecten

Nee zeker niet maar is mijn gevoel op basis van het interview met Jonny en de mogelijkheid dat het ook een jubileum kan zijn van een eerder album.
Op kanaal van Radiohead nu een livestream met oude clips/opnames.. er is iig weer activiteit

• Leuk
Waarderingen: Cel
Nieuw Rolling Stone interview met Ed over zijn aankomend tweede soloalbum en Radiohead hun tourplannen.
I ask him the question on every Radiohead fan’s mind since the reunion: Are there more shows to come? O’Brien answers without hesitation. “It’s definitely happening. What we’re going to do is, every year we’re going to do a different continent, and we’re going to do 20 shows each year. No more, no less.”

He says they plan to resume the tour starting in 2027 (“We won’t do anything this year, but we’ll do something next year”), and that they’re eyeing stops in North America, South America, and Asia/Oceania. “We want to give absolutely everything each night,” he says, explaining the reasoning behind the limited 20-show model that worked so well in Europe. “We do not ever want it to be like we’re going through the motions or we’re having to run on empty. We’ve got to be able to do it. And you know what? We’re not spring chickens anymore.”
Ik zal die show die ze in Europa gedaan hebben maar koesteren zo te zien...

Krijg hier niet echt een goed gevoel van. Had gehoopt dat Radiohead weer de hoogste prioriteit zou worden maar nu lijkt het of ze het erbij gaan doen. Verwacht ook geen nieuwe muziek dan.

Nu de tour gedaan is, drop ik het hier toch maar even: ik heb uit goede bron vernomen dat dit zeker niet het einde is. Momenteel geen plannen voor nieuwe muziek, maar zeker wel meer shows, en we gaan er dit keer geen 8 jaar op moeten wachten.
Ik haal deze nog maar even terug boven. Wat ik dus hoorde: ten vroegste eind dit jaar shows in Zuid-Amerika, maar dat is dus waarschijnlijk definitief verschoven naar volgend jaar. Wellicht dan Noord-Amerika het jaar erna, al wil ik een one-off op Glastonbury tussendoor ook nog niet uitsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
  • Leuk
Waarderingen: noid
Ed O' Brien zo te zien naar Carré en Spot Groningen?

Benieuwd wanneer en waar (en of...) hij naar België komt. Wel lichtjes hyped!

• Leuk
Waarderingen: JKGB
Oh oh oh, wat ben jij lekker naïef en bleu, zeg! Of ie naar België komt, zegt ie, haha ;)
Phil en Thom solo toch relatief recent toch in m’n landje morgen zien. Atoms For Peace en The Smile ook gewoon in België. 😔

Phil trouwens voor 10 man en een paardenkop, opvallend hoeveel meer animo er is voor Ed dan voor Phil.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread