Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Edit: net op Youtube een uitleg gevonden. Dit was de playlist die gedraaid werd voorafgaand aan de concerten! Had ik niet als zodanig herkend, maar toch leuk
Zouden ze als” one of the originals “ niet willen meewerken aan het nieuwe war child album? Zowel in 96 als 05 hebben ze een bijdrage geleverd. ( Lucky- I want none of this)
Radiohead heeft een nieuw bedrijf opgericht (‘futile endeavours’). En het is niet eentje met een code die duidt op een tour. Alsnog nieuwe muziek in de pijpleiding?
FUTILE ENDEAVOURS LIMITED - Free company information from Companies House including registered office address, filing history, accounts, annual return, officers, charges, business activity
Radiohead heeft een nieuw bedrijf opgericht (‘futile endeavours’). En het is niet eentje met een code die duidt op een tour. Alsnog nieuwe muziek in de pijpleiding?
FUTILE ENDEAVOURS LIMITED - Free company information from Companies House including registered office address, filing history, accounts, annual return, officers, charges, business activity
Dat zou wel heel snel zijn.. na 10 jaar. En vorig jaar hebben ze nog HTTT-release gedaan.
Hoop dan eerder op In Rainbows 20y, maar dat is volgend jaar pas..
Kan natuurlijk ook een live-album zijn met nummers van afgelopen tour.
AMSP 10 jaar lijkt me wat vroeg, IR zie ik ze wel vieren maar dat zou voor volgend jaar zijn, TKOL lijkt me gewoonweg niet zo'n geliefd album waar je KidAmnesia- gewijs iets groots mee doet. Maar goed, had je me tot dit nieuwtje gezegd dat ze nieuwe muziek zouden hebben, dan had ik ook eens goed gelachen hoor. En ben nog steeds sceptisch, maar het blijft Radiohead.
Oja King of Limbs is ook nog een ding. Toevallig 15 jaar geleden gereleased toch?
Uit mijn hoofd heeft de From the Basement versie nooit een fatsoenlijke release gehad en die is stukken malen beter dan het origineel. Dus wellicht moeten we het in die richting zoeken?
Overigens wel een van mijn grootste guilty pleasures uit de catalogus. Vind het een zalig album met name in de vroege ochtend.
E: Bedrijf is op 19 februari aangemaakt en KoL kwam op 18 februari 2011 uit. Ik denk dat ik heel dichtbij zit.
AMSP 10 jaar lijkt me wat vroeg, IR zie ik ze wel vieren maar dat zou voor volgend jaar zijn, TKOL lijkt me gewoonweg niet zo'n geliefd album waar je KidAmnesia- gewijs iets groots mee doet. Maar goed, had je me tot dit nieuwtje gezegd dat ze nieuwe muziek zouden hebben, dan had ik ook eens goed gelachen hoor. En ben nog steeds sceptisch, maar het blijft Radiohead.
Heb altijd het idee gehad dat KOL bij het publiek niet heel populair was, maar bij de band zelf wel. Zou mij niks verbazen als ze daar nog wat unreleased materiaal van hebben. Anders inderdaad een officiële release van The Basement sessie.
Heb altijd het idee gehad dat KOL bij het publiek niet heel populair was, maar bij de band zelf wel. Zou mij niks verbazen als ze daar nog wat unreleased materiaal van hebben. Anders inderdaad een officiële release van The Basement sessie.