Actualiteit

Ik kan oprecht zeggen dat ik niet wist waar ik op moest stemmen. Links is sowieso geen optie want engnekken. Rechts had niet echt wat waarvan ik dacht ja daar kan ik wat mee. Helaas pindakaas. Over 4 jaar weer opnieuw proberen.
Wie zijn de engnekken op links? En wat maakt ze eng dan? Ben altijd oprecht benieuwd daarnaar

Het is bekend dat ze van metal houdt (black, doom, dat soort zaken), onder andere vaste bezoeker van Roadburn en aanverwante showtjes. Komt af en toe iets van voorbij op haar socials :)
Yes, Esther is lid van de leukste coalitie, nml de gitarencoalitie, met o.a. Lisa Westerveld (PRO), Peter Kwint (SP) en de leukste inmiddels ex VVD'er: Daan de Neef.

Kijk, zo eng is links helemaal niet!

(Dat Brutus De Neef indirect heeft doen overstappen van VVD naar de PvdD is wel een wapenfeitje voor die band)

Doodenge vrouw, Esther Ouwehand. Gelijke rechten voor iedereen en een einde aan de bio-industrie. Brrr. En dan ook nog dat bloedstollende watermeloenblousje!
Och ja Esther River to the Sea Ouwehand. Die kijkt inderdaad net alsof ze als bi-polair constant in haar manische fase zit.

Als het aan mij ligt niet nee. De wereld draait al jaren uitstekend onder de hoede van de heteroseksuele witte man op leeftijd. Why change that?
Kijk Angie leert het nog wel als steunpilaar van het patrichaat. Is een keer wat anders dan wegen blokkeren of je ergens aan vastplakken of met verf smijten.

De bandcamp-collectie van Esther Ouwehand eens even onder ogen genomen. Niet wat je van een politicus/a verwacht. https://bandcamp.com/estheroid

Low, Moin, FACS, Shellac, GNOD, Godspeed You! Black Emperor, SWANS, The Ex, Pruillip, Big Black, Chat Pile, All Them Witches, Dälek, ISIS, OM, Oransi Pazuzu, Amenra, Cult of Luna, Black Mountain, Modern Life is War, Dool, Melvins, Terzij de Horde, Preoccupations, SUNNN O))), Oathbreaker, UFOMAMMUT, The Soft Moon, Forest Swords, White Hills, touche amore, Monomyth, Wiegedood, IZAH, Hemelbestormer, Sleep, Dead Neanderthals, ...

Haar wishlist bevat dan nog o.a. Lankum, Raime en Anna von Hausswolff.

1774783030233.png

Ja joh echt wel. Gelukkig wel. Anders lulde iedereen maar steeds hetzelfde. Is toch heerlijk om te kunnen ageren op meningen waar je het niet mee eens bent.
Als je dan ook daadwerkelijk inhoudelijk reageerde op meningen waar je het niet mee eens bent is het tot daar aan toe: dat is zelfs een voorwaarde voor een gezond functionerende democratie, mits het respectvol gebeurt.

Wat jij doet is persoonstyperingen gebruiken alsof dát argumenten zijn, beetje creatieve psychatrie voor beginners. Stop daarmee. Het is kinderachtig en bovendien enorm stigmatiserend voor mensen die met deze aandoening kampen.

Users who are viewing this thread

• shez