Concertaankondigingen

Amenra op dinsdag 21 juli in de Handelsbeurs, Gent (vvk 40€) in het kader van Boomtown/Gentse Feesten

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Lil Kleine wordt nu ook solo volkomen gerehabiliteerd met een concert in het Olympisch Stadion (!). Heel apart dat zo iemand op een plek met toch een vrij sterke symboliek wordt neergezet.

• Verdrietig
Waarderingen: Timmetje
Lil Kleine wordt nu ook solo volkomen gerehabiliteerd met een concert in het Olympisch Stadion (!). Heel apart dat zo iemand op een plek met toch een vrij sterke symboliek wordt neergezet.
Pffff, viel ook te verwachten als je kijkt naar hoe goed zijn nieuwe album het doet. Vond het toch al baggermuziek dus vond het helemaal niet erg toen hij uit de schijnwerpers verdween.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
614670376_122160862076750207_2877261754425039018_n.jpg

😮🤘

• Metal!
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Jamel
Vind het meer bij de fans liggen. Als die niet komen is t ook klaar.

Bekijk bijlage 18847

Ook nog Gent, Luik en Rijsel. Volgens instagram een full band tour. Ticketverkoop start vandaag om 10u.
Die ticketlink van de vooruit in Gent is precies nergens te vinden😅

Edit, gevonden: Horse Lords in vooruit zoeken. Als je daar tickets voor koopt verwijzen ze bij de ticketlink naar Geordie Greep en zijn zij het voorprogramma van Geordie geworden. 24 euro.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: The_mindsweep

Edit, gevonden: Horse Lords in vooruit zoeken. Als je daar tickets voor koopt verwijzen ze bij de ticketlink naar Geordie Greep en zijn zij het voorprogramma van Geordie geworden. 24 euro.
Super! Ik was me ook al suf aan het zoeken 😅

• Leuk
Waarderingen: koekroeck

Hoe ik het begrijp: Horse Lords stond al geprogrammeerd die avond nog zonder voorprogramma, Geordie Greep bood zich aan maar wou dan wel 'headlinen' die avond, dus dan hebben ze Horse Lords een soort naprogramma gemaakt. Die beginnen namelijk pas om 23u30 na de show van Greep. Misschien wel relevant voor de mensen die beide willen zien en van buiten Gent komen...

Wat het ook zij: mooie avond zo, ik ben er wel bij!

Hoe ik het begrijp: Horse Lords stond al geprogrammeerd die avond nog zonder voorprogramma, Geordie Greep bood zich aan maar wou dan wel 'headlinen' die avond, dus dan hebben ze Horse Lords een soort naprogramma gemaakt. Die beginnen namelijk pas om 23u30 na de show van Greep. Misschien wel relevant voor de mensen die beide willen zien en van buiten Gent komen...

Wat het ook zij: mooie avond zo, ik ben er wel bij!
Zoals bij Black Midi, er moet toch iets speciaals zijn aan het optreden😅

Users who are viewing this thread