Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Graag gedaan! Maar Twisted Sister was gaaf geweest om nog eens te zien, maar had ze niet per se hoeven zien. De show op Alcatraz 2016 was gewoon super en vind het ook mooi dat dat nu gewoon de laatste show blijft. Doet minder afbreuk aan de “afscheidstour” en de herinneringen daaraan, zoals bij Mötley Crüe.
Ik had je wel was nieuws gegund hoor Lars. Al was het ook maar een plattegrond of de aankondiging van Skullies in de verkoop. Of de prijzen van consumpties
Moest even zoeken omdat de naam los mij dus even niets zei, maar dat was nou een perfecte vervanger voor Twisted Sister geweest. Echt een super vette boeking.
Moest even zoeken omdat de naam los mij dus even niets zei, maar dat was nou een perfecte vervanger voor Twisted Sister geweest. Echt een super vette boeking.
Mijn 30 jaar jongere ik zou het direct met je eens geweest zijn. Maar wat ik van ze zag in het voorprogramma van Mötley Crüe en Poison voor een paar jaar terug viel me niet mee
Mijn 30 jaar jongere ik zou het direct met je eens geweest zijn. Maar wat ik van ze zag in het voorprogramma van Mötley Crüe en Poison voor een paar jaar terug viel me niet mee