Graspop Metal Meeting 2026

Ah Twisted Sister heeft zeker gecanceld omdat ze niet op jouw wishlist stonden dan?

Graag gedaan! Maar Twisted Sister was gaaf geweest om nog eens te zien, maar had ze niet per se hoeven zien. De show op Alcatraz 2016 was gewoon super en vind het ook mooi dat dat nu gewoon de laatste show blijft. Doet minder afbreuk aan de “afscheidstour” en de herinneringen daaraan, zoals bij Mötley Crüe.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Jamel
Swedenrock heeft nog enkele namen bekend gemaakt misschien nog wel wat voer voor Graspop
JOAN JETT AND THE BLACKHEARTS

MAGNUS UGGLA – ONE NIGHT SET

THE HELLACOPTERS

DIRKSCHNEIDER

CANDLEMASS

PALAYE ROYALE

DUNDERTÅGET WITH FRIENDS

LION’S SHARE

ASHES OF BILLY

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Akephalos
Swedenrock heeft nog enkele namen bekend gemaakt misschien nog wel wat voer voor Graspop
JOAN JETT AND THE BLACKHEARTS

MAGNUS UGGLA – ONE NIGHT SET

THE HELLACOPTERS

DIRKSCHNEIDER

CANDLEMASS

PALAYE ROYALE

DUNDERTÅGET WITH FRIENDS

LION’S SHARE

ASHES OF BILLY
Candlemass zou bizar gaat zijn maar ik vrees dat er voor de laatste namen alleen nog maar kleine spots beschikbaar zijn.

Kunnen we Candlemass niet gewoon als Marquee headliner zetten ipv SFU? 🙃

Moest even zoeken omdat de naam los mij dus even niets zei, maar dat was nou een perfecte vervanger voor Twisted Sister geweest. Echt een super vette boeking.
Mijn 30 jaar jongere ik zou het direct met je eens geweest zijn. Maar wat ik van ze zag in het voorprogramma van Mötley Crüe en Poison voor een paar jaar terug viel me niet mee😱

Users who are viewing this thread