Slowchat

Ga je dan ook op een tafel in het midden van de zaak staan?
Verwacht dan wel een Circle pit minimaal erom heen
Ik kan bevestigen dat dit meerdere keren gebeurd is 🤪

Dit is het standaard ritueel met ons kameradenweekend, een van mijn persoonlijke hoogtepuntjes van het jaar. Je voelt je dan wel even de koning, vooral als iedereen meedoet haha.

sinds gisteren eindelijk verhuisd naar onze nieuwe woonst.
4de verhuis op 7 jaar

en nu mag het wel even rustig worden in ons leven!
+ ik raad het niet aan met een 3/4 maanden oude baby proberen verhuizen

Als alle mannen die niet snappen dat vrouwonvriendelijke 'grapjes' bijdragen een een onveilig klimaat zich hier druk komen maken, blijft het Live is Live topic tenminste schoon :) Als het trouwens naar een ander topic moet, dan verschuif maar.

@Kesselman @BGI @Rik Tammenaars

• 100
Waarderingen: Timmetje
ben wel serieus benieuwd
op t voetbal maakt iedereen grapjes over hun eigen vrouw, maar we houden heel veel van de partner
dat kan toch gewoon samen?!

ben wel serieus benieuwd
op t voetbal maakt iedereen grapjes over hun eigen vrouw, maar we houden heel veel van de partner
dat kan toch gewoon samen?!
Dat is volgens mij prima uitgelegd in het LiL topic toch?
Wat men probeert te zeggen, is niet dat vrouwonvriendelijke humor betekent dat je vrouwen vermoordt, maar wel dat je een klimaat normaliseert dat een voedingsbodem creëert naar ergere dingen. Dat hoef je niet bewust zo te doen, maar je kan er wel aan bijdragen.
Daar werd 30 jaar geleden nog niet zo over nagedacht, maar tegenwoordig wel. Voor niet iedereen blijkt dat even makkelijk. Maatschappelijke veranderingen zullen op plekken als voetbalclubs, in de kroeg of in Zuid-Limburg(grapje he :) ) doorgaans inderdaad op meer weerstand stuiten en daardoor wat langer op zich laten wachten.

ik snap t serieus niet.
mensen zijn toch intelligente wezens, die kunnen toch het verschil onderscheiden tussen een grapje en iemand daadwerkelijk kwaad doen?
of overschat ik de mens dan?

momenteel alleen online op het forum: @Wonderpaard en ik. Dat klinkt als een nieuw Marvel/DC comic:

Wonderpaard met zijn trouwe sidekick Koekdoos

Of

Koekdoos met zijn trouwe ros Wonderpaard.

Nu @Jantje erbij online is, maakt het het misschien beter:

Jantje en Wonderpaard deel 1:
avonturen in de Randstad, het wilde westen der Lage Landen

Edit: ik heb echt de meest rare ingevingen de afgelopen dagen.

Altijd goed als ie voor lul gezet wordt

• Haha
Waarderingen: luluasas

Users who are viewing this thread