Pinkpop 2026

Verder nog vragen?
Fail Seth Meyers GIF by Late Night with Seth Meyers

• Haha
Waarderingen: MadMandra27 en Bassie78
Dat wilde hij niet zeggen 🤣 Maar het ging om acts waarvan eentje vroeg en één laat in middag!
Ik vermoed zaterdag vroeg op de middag en zondag laat in de middag. Is Jade een naam die laat in de tent kan staan of is dit een hoofdpodium naam? Want het zegt mij helemaal niks. Mocht dat zijn dan ga ik weer puzzelen met de clashfinder

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Aangezien ik erg veel wil zien van het prachtige programma van dit jaar op Pinkpop en ik dus potentieel veel clashes ga hebben, ben ik benieuwd wat volgens jullie de must-sees zijn als het gaat om live reputatie. Wat mag je absoluut niet missen?
Zal inderdaad veel clashes worden,
Maar mijn geschatte hoogtepunten zijn: Kingfishr, Fatdog, Editors, The Pretty Reckless, Yungblud, Wet Leg, The Plot In You (buiten de headliners uiteraard)
En zonder hier weer een discussie te starten denk ik oprecht dat DI-RECT één van de vetste shows word van het weekend (zou er zelf niet direct voor kiezen, maar denk dat het groots word)

En dan staat er nog heel veel onder het vakje overig.. wel lekker maar gaat niet memorabel worden: White Lies, Idles, The Vaccines, Franz Ferdinand, The Beaches, Triggerfinger, The Haunted Youth, Royel Otis, Dogstar, Tom Morello, My Baby.

Wat een heerlijk rijtje namen als ik het zo schrijf!!
En om even op White Lies terug te komen, hier een groot fan/liefhebber.. qua populariteit zijn ze best groot, ook de nieuwere albums zijn prima! Maar live heeft het me maar 1 of misschien 2x gepakt (en heb ze vaak gezien).
Harry is vaak niet bij machte en over het algemeen zijn zijn stembanden er al aan, maar wie weet doet ie mij dit keer weer eens verassen (of in het voorprogramma van snow patrol) een festival setje is en blijft gewoon lekker van deze band!

Zouden we hier De Staat nog kunnen opschrijven, nu de leak van de chatbot grotendeels is uitgekomen lijkt mij dit niet onwaarschijnlijk.
Florence Road zou ook prima in de laatste drop passen.
weet niet hoe het in verhouding staat De Staat staat wel al op DTRH...

Users who are viewing this thread