Sport algemeen

Oosting/antwerp wint weer van een top 6 ploeg.
helaas is de ploeg zo wisselvallig.
van pandoering tegen anderlecht, naar minstens een punt verdiend op union naar 3 punten tegen de nummer 2 (en hadden 4 5 keer kunnen scoren).

nog een waterkans op PO1 en 5 punten voor nu op de degradatie poule. het zal een middenmoot seizoen worden.

was tevens onze eerste thuis goal in 1,5 maand....
Ik was blij met de prestatie in ieder geval. Ik zag eindelijk terug een ploeg die er letterlijk voor wilde vechten. Dik verdiend voor de spelers.

NEC volledig terecht naar De Kuip, mooi verhaal hoor en wat een seizoen voor hun! AZ laat het wedstrijd op wedstrijd af weten en Telstar is gewoon niet goed genoeg. Als favoriet naar de Kuip wie had dat gedacht!

NEC volledig terecht naar De Kuip, mooi verhaal hoor en wat een seizoen voor hun! AZ laat het wedstrijd op wedstrijd af weten en Telstar is gewoon niet goed genoeg. Als favoriet naar de Kuip wie had dat gedacht!
Zo dat was een avondje in de goffert. Heerlijk, zo is bekervoetbal bedoeld. Wat een pot. De sfeer in het stadion was prachtig. Voor de tweede keer in drie jaar tijd naar de Kuip!

• Leuk
Waarderingen: luluasas
zo speel je iedereen helemaal weg en ben je op weg naar een geweldig seizoen.
en zo wordt je dan ergens in maart kampioen in een seizoen zonder spanning en weer uitgeschakeld in de halve finale door een "niet top club".
Voor mijn gevoel heb je dan geen topseizoen
Ik gun NEC wel eens een bekerwinst, na 5 x finale.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en luluasas
naar het einde slepen dit jaar
jezus wat een tering ellende zijn wij dit jaar

Twente vrienden hier, als jullie de goede vorm nog een maandje of 2 weten voort te zetten, zit zelfs de 2e plek er gewoon in.

Ik denk dat we nu toch wel écht kunnen vaststellen dat Farioli een geweldenaar is. Misschien wel het grootste trainerstalent van Europa.

Na 4 ruim maanden gisteren weer eens een volledige wedstrijd van Vitesse gekeken. Dat pakte best leuk uit!

Ik herken dit!
maar hey zelfs als we de laatste 2 matchen van de reguliere competitie zouden verliezen is de kans enorm klein dat we in de degradatie poule geraken.
leuven heeft een doelsaldo van -14, dus die zouden al 2x met 7-0 moeten winnen (laatste match is het leuven - antwerp)

dus sowieso Play off 2 en zien waar het schip strand?
al lijkt dat laatste europese ticket met deze ploeg een utopie.
maar jezus wat een drama op en naast het veld.
en dat voor de "habbekrats" wat wij betalen.

volgend jaar moet echt beter (maar hoe dat is de vraag want Vinnie & Gyrano zullen ook weg zijn dan)

Ik denk dat we nu toch wel écht kunnen vaststellen dat Farioli een geweldenaar is. Misschien wel het grootste trainerstalent van Europa.
Ben benieuwd wat we nog meer van hem gaan zien inderdaad, kwam op mij over als een intelligente kerel en een fijn persoon. Volg het voetbal wereldje niet enorm nauwgezet maar kwam voor mij echt als een verrassing dat Ajax hem wegdeed, en het is er daarna bepaald niet beter op geworden inderdaad.

Twente vrienden hier, als jullie de goede vorm nog een maandje of 2 weten voort te zetten, zit zelfs de 2e plek er gewoon in.

Wij hebben wel een zwaar programma voor de boeg. Deze week Utrecht thuis, dan nog Ajax, AZ en PSV uit. Thuis nog tegen NEC en Sparta. Hoe goed we ook in vorm zijn, we gaan ze niet allemaal winnen vrees ik en dan is de voorsprong van Feyenoord toch wel best groot. Toch wel eeuwig zonde dat je dit seizoen maar 1 punt hebt gepakt tegen Zwolle en Excelsior en 2 tegen Telstar.

Wij hebben wel een zwaar programma voor de boeg. Deze week Utrecht thuis, dan nog Ajax, AZ en PSV uit. Thuis nog tegen NEC en Sparta. Hoe goed we ook in vorm zijn, we gaan ze niet allemaal winnen vrees ik en dan is de voorsprong van Feyenoord toch wel best groot. Toch wel eeuwig zonde dat je dit seizoen maar 1 punt hebt gepakt tegen Zwolle en Excelsior en 2 tegen Telstar.

Wanneer moeten ze tegen PSV, die zijn dan toch al lang en breed kampioen vermoed ik, kan nog in hun voordeel werken!

Maar Ajax en Feyenoord zijn echt abnormaal slecht haha. In Amsterdam liggen de punten voor het oprapen, AZ is jong en druk, NEC toch ook wisselvallig (zeker als het er straks echt op aan komt), en PSV idd al lang en breed klaar, misschien volgende week al.

Ik geef toe dat er best wel wat goed moet vallen. Maar als je op het juiste moment de vorm pakt, kan het gek lopen.

De nieuwe updates van transfermarkt zijn er en ik vind dat toch altijd een leuk moment. Bij Twente is de waarde van Nijstad met 1000%!!! gestegen, hij is 8 miljoen waard, Van Rooij 9 miljoen en M.Rots inmiddels 10 miljoen, voor FC Twente echt bizar hoge bedragen voor verdedigers. Ten Hag mag meteen ongelofelijk aan de bak om er de beste bedragen voor te krijgen en ook niet als een kaartenhuis in elkaar te storten in de verdediging.

Bij ons doen Godts en Baas het nog aardig. En Sutalo een marktwaarde van 15 miljoen. Degene die dat neerlegt moet eerst 15 miljoen keer op zijn hoofd zijn gevallen.

Benieuwd waar Baouf terecht gaat komen. Daar zit veel potentie in, elke keer weer als ik hem zie spelen Via een Twente of AZ richting de traditionele top 3, of gelijk al?

Users who are viewing this thread