Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oké er is minder hard house maar ik mis naast S-Candalo (wat overigens echt een aanrader is), Benny en Theo Parrish toch nog wel 1 of 2 echt goede house artiesten. Vorig jaar zondag avond in de X-Ray had je bijvoorbeeld DouDouMD, Bashkka en Roi Perez (met de beste set van lowlands 2025) allemaal achter elkaar
Oké er is minder hard house maar ik mis naast S-Candalo (wat overigens echt een aanrader is), Benny en Theo Parrish toch nog wel 1 of 2 echt goede house artiesten. Vorig jaar zondag avond in de X-Ray had je bijvoorbeeld DouDouMD, Bashkka en Roi Perez (met de beste set van lowlands 2025) allemaal achter elkaar
En zie hier precies de reden waarom veel festivals en clubs zo veel artiesten boeken in een nacht en artiesten te weinig tijd geven. Echt fijn dat Lowlands dit probeert dit jaar!
Upsammy!! Zal op lowlands wel gewoon een behapbare set zijn. Heel veel zin in.
Identiefied Patience ook heel goed, kijk ik misschien het meest naar uit. Afra ook, die zal op lowlands ook wel gewoon een goede 'relatief' makkelijkere set neerzetten.
Upsammy!! Zal op lowlands wel gewoon een behapbare set zijn. Heel veel zin in.
Identiefied Patience ook heel goed, kijk ik misschien het meest naar uit. Afra ook, die zal op lowlands ook wel gewoon een goede 'relatief' makkelijkere set neerzetten.
Lees: Op een festival als Draaimolen oid, kan ik het zelf iets minder goed hebben. Dan zijn de sets toch wat experimenteler. Op Lowlands is het toch wat toegankelijker met een eigen sausje.
Ja dit is voor mij ook wel wat veel hoor. Maar je kan oprecht wel meegezogen worden in een set als dit. Ik denk niet dat daar drugs bij nodig is tbh, maar misschien maakt het het wel makkelijker haha.
De ervaringen die ik had met upsammy waren echt top in ieder geval.
Ja dit is voor mij ook wel wat veel hoor. Maar je kan oprecht wel meegezogen worden in een set als dit. Ik denk niet dat daar drugs bij nodig is tbh, maar misschien maakt het het wel makkelijker haha.
De ervaringen die ik had met upsammy waren echt top in ieder geval.
Ik vind juist doordat de sets zo bizar kunnen verschillen Upsammy wel een van de intressantere namen in de scene. Maar dan kan het soms ook niet helemaal je ding zijn inderdaad haha.
Vorig jaar op Dekmantel was het wel echt een mega vette set. En dat was in de UFO II wat letterlijk een soort X-ray kopie is dus komt helemaal goed