Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sam komt echt niet meer als sub hoor. Dit weekend nog maar hit van het jaar gewonnen op BRIT Awards. Als hij tourt zal het met een nieuw album zijn, en overal voor de hoogste spot. Ik gok in 2027, te beginnen met Glastonbury-headliner.
Hoezo zijn stemproblemen geen reden tot annulatie? Blijf dit niet snappen, de stem is de prioriteit van elke zanger en als je daarvoor een festival moet afzeggen so be it.
Het was een van zijn belangrijkste shows in de zomer, enige plaats waar ie zo'n hoge spot kreeg, heel wat vertrouwen, maar door toch nog dat ene optreden te willen doen heeft ie wel zijn stem overbelast. Dat zou ik als organisator ook niet echt kunnen appreciëren. Het is niet dat de stemproblemen nieuw zijn. Op zo'n moment moet je prioriteiten stellen en dat werd niet gedaan, in die optiek moet je de reactie wat zien.
Ik trek het een beetje in het belachelijke maar 2 dagen eerder brak een 78 jarige kreupele man de barn af. Als je stem zo’n strak schema niet aan kan, doe het dan niet. De jeugd wil veel maar prioriteiten stellen, dat niet. Ik denk dat Iggy eens lacht met Sam en vervolgens laat zien hoe het wel moet.
Maar even serieus: Als je stemproblemen hebt kun je niet zingen. Als je een ander groot optreden krijgt aangeboden een paar dagen voor een festival en je denkt dat aan te kunnen dan pak je die kans ook (dat of z'n management is niet zo slim geweest). Ik vind het vooral vervelend voor Fender zelf en zou hem graag live een headlineset zien spelen. Zou mooi zijn als hij die kans nog krijgt.
Maar goed, inderdaad een discussie die we vorig jaar al hebben gevoerd.
Hoezo zijn stemproblemen geen reden tot annulatie? Blijf dit niet snappen, de stem is de prioriteit van elke zanger en als je daarvoor een festival moet afzeggen so be it.
Los van ‘plooien gladstrijken’ en mogelijke wrok bij Herman, leek me de afgelopen RW show (en die tour errond) wel dé uitgelezen kans om weer vertrouwen te winnen bij de boekers, na jaren van wisselvalligheid. Dat het ook nu weer niet goed kwam, is wel een domper.
Kan me wel voorstellen dat het vertrouwen wat weg is. Zeker voor het hoge slot die hij eist staat er veel op het spel.
En daarmee zeg ik niet dat die stemproblemen niet klote zijn voor ‘m, maar vanuit het perspectief van festivals toch een moeilijke. Eens een hele tour doen zonder te cancelen zou misschien al eens helpen.