Rock Werchter 2026

Vraagje;
Inleiding: ik ben mijn vrienden steeds meer aan het overhalen om naar Werchter te gaan elk jaar. we hebben een gestage opbouw. Na een aantal jaar 1 dag met mijn vriendin, zijn we nu met 4 gegaan, vorig jaar met 5 en dit jaar dacht ik dat het er 6 gingen worden. ik heb dus een 6 persoons Hive Myspace plek gekocht, maar we gaan al richting de 8 dus we zijn voor de 10 persoons gegaan.
Vraag: weet iemand vanaf wanneer ik deze 6 persoons weer kan verkopen via ticketmaster, of moet dit op een andere manier?

Normaal houd ik er niet zo van om heel lyrisch te doen over een nummer dat je pas ontdekt hebt, maar ik ga hier een uitzondering maken.

The Big Picture heeft zich nu al in mijn top 5 genesteld van beste nummers die in Werchter deze zomer over de wei gaat schallen. Wat een plaat. Elke keer weer kippenvel bij die lange noot bij de start van de solo, die doorleefde stem, die opbouw. Een soort prog blues. Elke keer na de ruim 10 minuten denk ik: he is die nu al klaar? Nog een keer!

Nogmaals dank aan @phil om deze er even uit te lichten. In een playlist van ruim 45 uur is het lastig om de ombekende pareltjes te vindeb soms. Ik ga een speciaal plekje uithakken in mijn loopschema voor deze band. Erg jammer van must see Mogwai en de laatste 2 nummers van must see Rise Against maar hier moet ik bij zijn!

Beetje het probleem met cactus inderdaad, gezellige locatie en meestal leuke affiche. Maar heel saai / tam publiek, ook vaak veel kinderen enzo.
Inderdaad, heb altijd een beetje het gevoel dat je op een buurtfeest staat, met een lokaal bandje dat iets te luid staat om makkelijk met je buren te praten. Maar die lokale bandjes waren laatst toen ik er was wel o.m. Waxahatchee, J.Bernardt en Unknown Mortal Orchestra. Echt een vreemde festivalervaring (als je er niet bent om te praten).

• Leuk
Waarderingen: phil en jimmywe
Gisteren Psychonaut alvast meegepikt in de Trix, want dat zou er die zondagavond niet meer bijpassen. Heel blij dat ze zijn geboekt. Gaat een mooi moment worden daar aan de Slope! Ondanks ik niet aanwezig zal zijn :)

• Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Normaal houd ik er niet zo van om heel lyrisch te doen over een nummer dat je pas ontdekt hebt, maar ik ga hier een uitzondering maken.

The Big Picture heeft zich nu al in mijn top 5 genesteld van beste nummers die in Werchter deze zomer over de wei gaat schallen. Wat een plaat. Elke keer weer kippenvel bij die lange noot bij de start van de solo, die doorleefde stem, die opbouw. Een soort prog blues. Elke keer na de ruim 10 minuten denk ik: he is die nu al klaar? Nog een keer!

Nogmaals dank aan @phil om deze er even uit te lichten. In een playlist van ruim 45 uur is het lastig om de ombekende pareltjes te vindeb soms. Ik ga een speciaal plekje uithakken in mijn loopschema voor deze band. Erg jammer van must see Mogwai en de laatste 2 nummers van must see Rise Against maar hier moet ik bij zijn!
Live enorm sterk!
Ik ga hier nog eens reclame maken, op 1/10 in de AB!

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Live enorm sterk!
Ik ga hier nog eens reclame maken, op 1/10 in de AB!
Agree. Ik zou die kaart kopen voor de glansrijke doortocht op Werchter. Ik ga nu wat flexwerken omdat ik meer pinten moeten trakteren de zondag dan voorzien.
Nu er zijn nog mooie bands op de slope: Basht!, PUP, Overpass, Cardinals, Keo, Man/woman/chainsaw, Westside cowboy, psychonaut en klap op de vuurpijl the Reytons.

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Agree. Ik zou die kaart kopen voor de glansrijke doortocht op Werchter. Ik ga nu wat flexwerken omdat ik meer pinten moeten trakteren de zondag dan voorzien.
Nu er zijn nog mooie bands op de slope: Basht!, PUP, Overpass, Cardinals, Keo, Man/woman/chainsaw, Westside cowboy, psychonaut en klap op de vuurpijl the Reytons.
waar moet ik zijn voor die pinten?

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: phil en Raoul

Users who are viewing this thread