Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe namen voor Gent Jazz: DARKSIDE, Snarky Puppy, Stavroz, Dressed Like Boys, Stanley Clarke, Annie & The Caldwells, Shabaka, OLA TUNJI, Selah Sue & The Gallands, Lady Linn and her Magnificent Seven, Lambert, John Muq, Josh Johnson, Gala Dragot.
Aan de "Rock"-dag van Les Nuits Botanique zijn weer wat namen toegevoegd:
23.05.2026: Les Nuits Botanique - € 42,00
shame • Molchat Doma • Maria Somerville • SUUNS • My New Band Believe • Ugly • Sword II • Horse Lords • Sergeant • Yamila • The Family Men • Stonks • Alice George Perez • Rafael Toral • Truthpaste
shame • Molchat Doma • Maria Somerville • SUUNS • My New Band Believe • Ugly • Sword II • Horse Lords • Sergeant • Yamila • The Family Men • Stonks • Alice George Perez • Rafael Toral • Truthpaste
Rock Zottegem zou met nieuws komen deze week over de invulling van haar vrijdag.
Monza, Counting Crows en Elvis Costello spelen al elders. Lenny Kravitz kan niet op vrijdag 10 juli wegens gig op Stuttgart Jazz.
Moby speelt op tien juli in Oostenrijk dus ook geen optie.
Wie zou een waardige headliner kunnen zijn voor de voorheen Neil Young vrijdag?
Net op website Rock Zottegem gekeken:
SNOW PATROL, DEUS EN SYLVIE KREUSCH zijn de vervangers van Neil Young op vrijdag 10 juli
Een ticket voor vrijdag kost nu 69 Euro. Combi ticket vrijdag en zaterdag is 120 Euro.
Geen misse affiche, Neil Young deftig vervangen is sowieso moeilijk. Dan beter zo. dEUS was al binnenkopper nadat ze hun concert in Nederland hadden verzet dat weekend maar dat ze er dan nog Snow Patrol boven zetten maakt het extra deftig.
Misschien dat ik nog wel eens op vrijdag naar Rock Zottegem trek.
Iemand al een idee vanaf wat uur die dag meestal begint? Is om in te schatten of ik verlof moet inzetten
Misschien dat ik nog wel eens op vrijdag naar Rock Zottegem trek.
Iemand al een idee vanaf wat uur die dag meestal begint? Is om in te schatten of ik verlof moet inzetten
Dat bierlijst en bonnetjes aan 2,8 euro maakt idd veel goed, de namen zijn al beter geweest (zeker tegenover vorig jaar), maar de sfeer zit daar altijd goed.
Dagindeling + Timetable voor Dunk! Geen overlap tussen de 2 podia en 10 minuten pauze tussen de optredens dat is ideaal om zoveel mogelijk te kunnen zien.
Combi tickets zijn blijkbaar uitverkocht.